تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!

کد خبر: ۴۳۹۵۰۹

۲۴۶  بازدید

کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!

نخستین روز سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده پرکار موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛ جمعه ۱۹ آذر ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که با استقبال بسیار زیاد علاقمندان به موسیقی مواجه شد، در این کنسرت، «مریم رجبی» خانم قهرمان پرتاب وزنه آسیا به همراه «پیمان رجبی» همسرش و دونده دو سرعت ایران، «سارا منجزی‌پور» بازیگر، «میلاد ترابی» آهنگساز، «مسعود صادقلو» خواننده و «مهدی حسینی» خواننده به عنوان می‌ه‌مان ویژه حضور داشتند. برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!

محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد، و با خواندن قطعات محبوب، عاشقانه و خاطره انگیز خود از جمله؛ «برگرد»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «کجا می‌ری»، آهنگ جدید «عشقم این روزا»، «بی‌حوصله»، «فکرش هم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «قحطی گُل»، «همینه که هست»، ریمیکس قطعات «عزیزم، اشتباه و غم دنیا»، «می‌شه نگام کنی» و «جز تو» با هوادارانش خاطره‌بازی ‌کرد. برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!

در بخش «شو تایم» این کنسرت، محمد علیزاده نوازندگان گروهش را که عبارت بودند از علی‌ شهبازی ـ سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکس‌تر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون را به حاضران در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی کرد که هر کدام با سازهای خود در این بخش به تکنوازی پرداختند. برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!

سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» و گروه ارکسترش، شنبه ۲۰ آذر ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و در شبهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه نیز در دو سانس مختلف ادامه خواهد داشت. برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!  برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!  برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!  برگزاری کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت‌ پرشور «محمد علیزاده» با چاشنی‌ رکوردشکنی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..