تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز بزرگ؛ بمب نقل و انتقالات در یک قدمی استقلال

ساعت 24-باشگاه استقلال مذاکرات رسمی خود را برای جذب شهباززاده آغاز کرده است.

 در شرایطی که کادرفنی استقلال اعلام کرده اند لیستی برای نیم فصل به مدیران این باشگاه نداده اند، به نظر می رسد مذاکرات برای جذب سجاد شهباززاده آغاز شده است.


سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید این خبر به کاپ گفت: ما با وکیل شهباززاده صحبت هایی را انجام دادیم و به او گفتیم که اگر این بازیکن حاضر به بازگشت باشد، ما از جذب او استقبال می کنیم.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد شهباززاده با توجه به سکونشینی های متوالی اش در راه بازگشت به استقلال باشد و مسئولان باشگاه نیز برای جذب دوباره او آماده هستند.

منبع: کاپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز بزرگ؛ بمب نقل و انتقالات در یک قدمی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..