تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز درمانی و ایستگاه پلیس اسلام آباد سیمان تهران افتتاح شد

مرکز درمانی و ایستگاه پلیس اسلام آباد سیمان تهران با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری افتتاح شد.

به گزارش‌ خبرگزاری صداوسیما ، این پروژه‌ها با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری  و تعدادی از روسای ادارات و دستگاه‌های‌اجرایی این شهرستان‌ری، صبح امروز (یکشنبه) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز در همین رابطه از مرکز سلامت روستایی اسلام آباد سیمان تهران به عنوان یک مرکز مدرن روستایی یاد کرد و گفت: تلاش این شبکه در این مرکز، ارتقای  سطح سلامت و بهداشت روستاییان است.
دکتر « فاطمه تاجیک» افزود: اجرای برنامه پزشک خانواده و استاندارد سازی فضای فیزیکی این مرکز در راستای اجرای طرح تحول سلامت از مهمترین اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این روستاست.
وی با اشاره به جذب روانشناس و کارشناس تغذیه در این مرکز بهداشتی افزود: با توجه به شیوع بیماری های غیرواگیر از جمله چاقی،دیابت و فشار خون سعی کرده ایم در قالب ارایه مشاوره و آموزش‌های فردی وجمعی، رفتار مردم را به سمت تغذیه سالم‌تر و تحرک فیزیکی بیشتر تغییر دهیم.
تاجیک تاکید کرد: اگر چه انتظار می رود روستانشینان به دلیل نوع فعالیت ها و آ داب و رسوم‌شان کمتر درگیر مشکلات ناشی ازتغییر سبک زندگی باشند اما متاسفانه کم‌تحرکی و تغدیه نامناسب و سایر عوامل موجب شده که شاهد افزایش نرخ بیماری‌های غیرواگیر نظیر دیابت و فشارخون در این مناطق باشیم.
تاجیک همچنین در این گفت وگو به اهمیت سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کارشناس روانشناس در این مرکز مستقر بوده و آموزش های لازم را به مردم و مراجعین در خصوص ارتقای مهارت زندگی ارایه می دهند.هم چنین بررسی علایم بیماری‌های خلقی و اضطراب در مراجعین و گروه‌های هدف و مشاوره و در صورت لزوم ارجاع زودهنگام موارد به پزشک از دیگر خدمات روانشناسی است.
وی کل اعتبار هزینه شده در جهت بازسازی، تعمیر و نوسازی وتجهیز مرکز سلامت روستای اسلام آباد سیمان تهران را بیش از 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: حدود 60 میلیون تومان از این اعتبار از محل کمک‌های دهیاری تامین شده و اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی فضای بیرونی، ایجاد و توسعه فضای سبز از آن جمله بوده است که جا دارد از حمایت های دهیار محترم و اعضای شورای اسلامی روستا قدردانی کنم.
دهیار اسلام آباد سیمان تهران نیز گفت: مرکز سلامت روستایی اسلام آباد سیمان تهران در زمینه های بهداشت محیط،تغذیه،روانشناسی،دندانپزشکی،پزشک عمومی و مامایی وبهداشت خانواده  به مراجعان خدمات ارایه می کند.
مهندس « سید جلال حسینی» اظهار امیدواری کرد که با استقبال و استفاده  مردم از خدمات این مرکز و گسترش فرهنگ خود مراقبتی و تغییر شیوه های ناسالم زندگی به رفتارهای سالم شاهد ارتقا سطح سلامت مردم عزیزروستای اسلام آباد باشیم.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز درمانی و ایستگاه پلیس اسلام آباد سیمان تهران افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..