تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین امنیت شهرستان ری با سرکلانتری برخلاف قانون اساسی است

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه، پنج زندان بزرگ کشور، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وبیشترین برنامه های مناسبتی مذهبی در شهرستان ری وجود دارد گفت: تامین امنیت شهرستان ری با وجود جمعیت و وسعت بالا با سرکلانتری برخلاف قانون اساسی و تقسیمات کشوری است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، معاون استاندار تهران و فرمادار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در اجلاس فرمانداران، معاونین سیاسی و بخشداران استان تهران، به اتحاد و همدلی گروه ها و جریان های سیاسی شهرستان ری در طول دوران روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان داشت: گروه ها و جریان های سیاسی شهرستان ری بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پس از هشت سال به یک اتحاد و همدلی مثال زدنی در سطح شهرستان رسیدند که فعالیت های انتخاباتی و حضور پر شور مردم این شهرستان در انتخابات اسفند ماه سال گذشته مبین این مساله بود.
جمالی پور به اتصال آب شرب شهرستان ری به سد ماملو، توسعه و بازسازی جاده های روستایی، افزایش فضاها و امکانات درمانی و سایر خدمات دولت تدبیر وامید در شهرستان ری پرداخت و خاطر نشان کرد: قدم های بزرگی برای توسعه و رفاه مردم به اذعان نخبگان و صاحب نظران در مدت دولت تدبیر و امید در شهرستان ری برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه در طول دوران دولت یازدهم ساختار اداری شهرستان متحول شده است گفت: شهرستان ری با توجه به موقعیت، وسعت و جمعیت نیازمند توجه بیشتر دولت است.
جمالی پور به وجود شهرک های صنعتی بزرگ کشور و بزرگترین انبارهای دپو کالا کشور در شهرستان ری اشاره کرد و بیان داشت: بزرگترین پایانه حمل ونقل کشور به زودی در شهرستان ری به بهره برداری خواهد رسید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین امنیت شهرستان ری با سرکلانتری برخلاف قانون اساسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..