تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر کتبی نمایندگان به وزیر نیرو برای ساماندهی کارکنان قراردادی/مجلس پیگیر حل مشکل است

ساعت: 11:42 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974268

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خبر داد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر کتبی به وزیر نیرو برای ساماندهی کارکنان قراردادی صنعت نفت از سوی نمایندگان استان زنجان و سایر نمایندگان داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  اظهار داشت: با توجه به عدم ساماندهی نیروهای قرار دادی شرکت نفت و بروز مشکلاتی برای این قشر، نمایندگان تذکراتی را به وزیر نیرو داده اند.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این موضوع مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: صحبت های مختلفی در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خود وزارت نفت نیز به دنبال چاره جویی در این زمینه است، خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

احمدی با اشاره دستور رئیس جمهور برای ساماندهی این نیروها، گفت: وزارت نفت نیز باید در این زمینه تلاش کند.

گفتنی است، اگر چه "محسن دلاویز"، مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت اوایل آذر ماه سال جاری از دستور وزیر نفت بر ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در وزارت نفت بسیار خبر داد اما با گذشت دو هفته ای از این موضوع، هنوز ساماندهی در دستور کار قرار نگرفته است.

وی هدف از ساماندهی وضع نیروهای قراردادی وزارت نفت را بهبود حقوق و مزایای پرداختی به این کارکنان و ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای آنان عنوان کرده و گفته بود: امکان انعقاد قراردادهای بلندمدت‎تر با بخشی از نیروهای قراردادی فعلی وجود دارد و این موضوع در حال بررسی است.  

سامان دهی کارکنان قراردادی صنعت نفت و به ویژه کارکنان قرارداد مدت موقت، مدت هاست به یکی از دغدغه های اصلی کارکنان در مجموعه وزارت نفت و شرکت های تابعه تبدیل شده است. پس از ابلاغ الزام تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاری به قراردادی در دولت دهم بود که حدود ٤٠ هزار نفر نیروی پیمانکار صنعت نفت که دارای شروط انعقاد قرارداد بودند، تبدیل وضعیت شدند و از آن پس در قالب کارکنان قرارداد مدت موقت به فعالیت خود ادامه می دهند.
همچنین در دی 94 جمعی از کارمندان قراردادی موسوم به «مدت موقت» در وزارت نفت با با نوشتن نامه ای به روزنامه کیهان از بلاتکلیفی 45 هزار کارمند در این بخش گفتند. در بخشی از این نامه آمده بود: "45 هزار نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت وزارت نفت هستیم که هر یک از ما 10 تا 20 سال سابقه کار و مدارک تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد داریم. ما در دولت گذشته که در سال 91 به دلیل داشتن سوابق کار بالای 10 سال از نیروی تحت پوشش پیمانکار به نیروی قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت شدیم و با خود وزارت نفت قرارداد بستیم اما با تغییر دولت پس از گذشت چند سال همچنان بلاتکلیف و سرگردان هستیم."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر کتبی نمایندگان به وزیر نیرو برای ساماندهی کارکنان قراردادی/مجلس پیگیر حل مشکل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..