تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان 73 شهید روحانی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است/ ایجاد کتاب دیجیتال با قلم نوری از اطلاعات شهدای روحانی استان

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974151

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: استان گلستان 73 شهید روحانی تقدیم انقلاب سرافراز و اسلام ناب محمدی(ص) کرد که 5 شهید آن از روحانیون اهل سنت هستند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گلستان که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان در مصلی گرگان در حال برگزاری است، گفت: امروز روحانیون و طلاب سنی و شیعه استان حوزه ها را تعطیل کرده و درس عشق و معرفت را پیش گرفتند و همه در کلاس درس شهیدان وامام شهیدان حضور پیدا کردند.

وی به ارائه آماری از تعداد شهدای روحانی استان پرداخت و افزود: استان گلستان 73 شهید روحانی تقدیم انقلاب سرافراز و اسلام ناب محمدی(ص) کرد که 5 شهید آن از روحانیون اهل سنت هستند .

رعایتی ادامه داد: از پنج شهید روحانی اهل سنت چهار شهید در هشت سال دفاع مقدس و یک روحانی در فاجعه «منا» به شهادت رسیدند، از 68 شهید روحانی اهل تشیع نیز یک شهید مدافع حرم در عراق، 2 شهید در ترور، یک شهید در قیام خونین 5آذر گرگان و مابقی در هشت سال دفاع مقدس آسمانی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان از اقدامات انجام شده برای شهدای روحانی استان گلستان خبر داد و تهیه و تکمیل اطلاعات 73 شهید، تکمیل و راه اندازی بانک اطلاعات شهدای روحانی در سایت عرشیان روحانی و چاپ 6 عنوان کتاب مرتبط با نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را از آن جمله برشمرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به عنوان برگزار کننده اولین کنگره شهدای روحانی در استان افتخار داریم که برای نخستین بار کتاب دیجیتال اطلاعات شهدا با قلم نوری تقدیم خانواده معزز شهدای روحانی کنیم.

رعایتی از تدفین یک شهید خوشنام در حوزه علمیه منتظریه گنبدکاووس خبر داد و در این باره اظهار کرد: شیخ علی اکبر حسینی تلاش زیادی برای وحدت روحانیون کرد و بسیار آرزوی شهادت داشت، درست روز تشییع خودشان شهید خوشنامی در گنبدکاووس تشییع و در مدرسه خود ایشان تدفین شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان به نقش موثر روحانیت در ایجاد انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: روحانیت همانطور که در ایجاد در تداوم انقلاب اسلامی نیز نقش آفرین است، در هشت سال دفع مقدس بیشترین شهدا از قشر روحانیت بودند، در همین استان گلستان تعداد دانشجویان بیشتر از روحانیون است اما تعداد شهدای روحانی از شهدای دانشجو بیشتر است.

وی ابراز کرد: ان شاالله روحانیون در میدان جنگ نرم نیز پشتیبان ولایت فقیه بوده و راه ولایت به همت این عزیزان مستدام بماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان 73 شهید روحانی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است/ ایجاد کتاب دیجیتال با قلم نوری از اطلاعات شهدای روحانی استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..