تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز وحدت برای امت اسلامی از اوجب واجبات است

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974056

مدیر اهل سنت حوزه علمیه پیرواش سفلی آق‌قلا گفت : امروز وحدت برای امت اسلامی از اوجب واجبات است و ما باید همیشه نسبت به هم مهربان بوده و دست در دست هم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج احمد آخوند سن سبلی مدیر اهل سنت حوزه علمیه پیرواش سفلی آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار راه اسپی دژ با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان گفت : امروز وحدت برای امت اسلامی از اوجب واجبات است و ما باید همیشه نسبت به هم مهربان بوده و دست در دست هم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.

وی افزود: همه مسلمانان باید باهم اتحاد داشته باشند تا انشاء الله باعث شکوه و عظمت اسلام و مسلمین باشیم.

مدیر اهل سنت حوزه علمیه پیرواش سفلی آق‌قلا با تأکید بر لزوم تحکیم وحدت بین مسلمانان گفت: ما با وحدت، همبستگی و تفاهم خود باید نقشه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب کنیم و پرچم اسلام را در سراسر جهان به اهتزاز درآوریم.

حاج احمد آخوند سن سبلی خاطرنشان کرد:توطئه‌های دشمنان و عوامل آن‌ها برای همه روشن است و مسلمانان شیعه و سنی ایران در دام آن‌ها نخواهند افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز وحدت برای امت اسلامی از اوجب واجبات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..