تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز/۴۰۰ کاروان اعزام می شوند

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: در این دوره حدود ۴۰۰ کاروان به صورت هوایی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محمد رضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری که صبح امروز در سازمان عتبات دانشگاهیان برگزارشد، گفت: در دوره پانزدهم بیش از ۷۵ هزارنفر در سایت این سازمان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۸۰ نفر به عتبات اعزام شدند.

وی ادامه داد: در روره پانزدهم بیشترین کاروان متاهلان، ۴۷ کاروان دختران مجرد، ۲۶ کاروان پسران مجرد و ۱۰ کاروان اساتید اعزام شدند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: در دوره شانزدهم اعزام ها از ابتدای بهمن آغاز و تا پایان فرودین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ کاروان در این دوره اعزام می شوند، گفت: ثبت نام دوره شانزدهم از امروز ۲۱ آذر آغاز و تا اوایل دی ماه ادامه دارد که روزانه 4 کاروان اعزام می شوند. 

فقیهی اضافه کرد: پس از ثبت نام قرعه کشی آغاز و از طریق پیامک به دانشجویانی که اسمشان به قید قرعه درآمده است ارسال می شود.

وی اعلام کرد: در این دوره پنج گروه به تفکیک اساتید، کارمندان دانشگاه ها، متاهلان، دختران مجرد و پسران مجرد اعزام می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص اعزام دانشجویان پسر که معافیت تحصیلی دارند، گفت: این افراد طبق تفاهم نامه ای که با سازمان نظام وظیفه داشتیم از طریق سازمان عتبات دانشگاهیان اعزام می شوند.

وی با اشاره به مباحث هزینه ای این دوره از اعزام ها بیان کرد: در این خصوص ما تابع سازمان حج و زیارت هستیم که اعزام های هوایی ۱۵۰۰ و زمینی یک میلیون تومان اعلام شده و از طریق بانک ملت صورت می گیرد.

شعار امسال کاروان؛ سبک زندگی فاطمی

فقیهی با بیان اینکه در این دوره تعداد کاروان‌های ویژه دختران مجرد افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: یکی از نکاتی که ما در عمره دنبال می‌کردیم و در عتبات نیز آن را دنبال می‌کنیم بحث شعار سال است و امسال سبک زندگی فاطمی شعار ستاد در نظر گرفته شده و همه مباحثی که در کربلا و نجف دنبال می‌شود باید حول محور این شعار باشند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز/۴۰۰ کاروان اعزام می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..