تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح همسفره در کرمان

طرح همسفره به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال توسط کمیته امداد اجرا می شود.

اجرای طرح همسفره در کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و بیماری‌های کودکان ناشی از سوء تغذیه است، گفت: کمیته امداد استان کرمان در این زمینه با توزیع سبد غذایی برای تأمین ‌بخشی از نیازهای غذایی کودکان کمتر از شش سال دچار سوء تغذیه، گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت مددجویان به خصوص کودکان دچار سوء تغذیه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است، افزود: ۲۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال طی هشت ماهه امسال برای درمان سوء تغذیه ۹ هزار و ۵۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان هزینه شده است.

شیبانی با بیان اینکه این سبد غذایی با هدف بهبود شاخص‌های سلامت و وضعیت تغذیه کودکان خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود خاطر نشان کرد: این سبد غذایی به کودکانی تعلق می‌گیرد که دچار اختلال رشد یا سوءتغذیه هستند، بر اساس ارزیابی حمایتی توسط کمیته امداد عدم تمکن مالی و استحقاق وی به اثبات رسیده باشد.

وی سرانه تغذیه برای هر کودک را ۷۸۴ هزار ریال عنوان کرد و یادآور شد : توزیع سبد غذایی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه خانواده ها با حضور والدین آنها و با هماهنگی مرکز بهداشت هر شهرستان انجام می‌شود.

شیبانی با اشاره به اینکه طرح همسفره به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال توسط کمیته امداد اجرا می شود، از خیران خواست به منظور اجرای بهتر این طرح و کمک به رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند این نهاد را یاری کنند.

وی گروه هدف در طرح تغذیه کودکان را محدوده سنی شش ماه تا کمتر از شش سال عنوان کرد و افزود: هر کودک به محض ورود به طرح و بهره‌مندی از مزایای آن باید حداقل طی دو دوره شش ماهه (مجموعا یک سال)تحت پوشش طرح بوده تا مراتب پایش رشد آن به صورت کامل انجام و شرایط رفع سوء تغذیه وی با تأیید مراکز بهداشتی، درمانی (پس از مهلت یک سال) محرز شود.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح همسفره در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..