تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان به عنف زنان سالخورده

با تلاش پليس نيشابور باند سارقان به عنف زنان سالخورده شناسايي و دستگير شدند.

انهدام باند سارقان به عنف زنان سالخوردهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در پي گزارش دو فقره سرقت به عنف در يکي از مناطق شهر نيشابور موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از پليس آگاهي قرار گرفت

سرهنگ "اکبر آقابيگي" افزود: با بررسي هاي ابتدايي پرونده مشخص شد سه مرد جوان با سر و صورت پوشيده وارد منزل دو زن سالخورده شده و طلاها و يک تخته تابلو فرش نفيس را زورگيري و متواري شدند.

وی تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي اظهارات مالباختگان و يک سري تحقيقات گسترده ميداني سارقان را شناسايي و طي عمليات هاي مجزا دستگير کردند.

وي با اشاره به کشف 200 گرم طلا و يک تخته تابلو فرش نفيس از مخفيگاه يکي از متهمان خاطر نشان کرد: متهمان جوان در بازجويي هاي علمي کارآگاهان پليس به زورگيري از زنان سالخورده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور عنوان کرد: تحقيقات از متهمان براي کشف ديگر جرائم احتمالي ادامه دارد.

سرهنگ آقابيگي از شهروندان خواست از نگهداري طلا و وجوه نقد در منزل خودداري و در مواجهه با هرگونه موارد مشكوك مراتب را سريعاً به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام//ف.ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان به عنف زنان سالخورده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..