تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ترشی چند میوه + ترشی چند میوه شامل سیب، پرتقال و کیوی

آموزش طرز تهیه ترشی چند میوه خوشمزه

در این بخش طرز تهیه ترشی چند میوه از که از میوه های خوشمزه مانند سیب، پرتقال و کیوی تشکیل شده است را اموش می دهیم با ما همراه باشید.

ترشی میوه بسیار طرفدار دارد و در فصل های مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرد. میوه هایی که برای ترشی انتخاب می شوند، با توجه به ذوائقه و سلیقه افراد متفاوت هستند. در شهرهای مختلف ایران از میوه ها و سبزیجات بومی آن منطقه و ادویه های خاصی که وجود دارد، ترشی تهیه می کنند. امروزه دسترسی به ترشی خیلی آسان شده است و روی هر سفره ای انواع ترشی را می بینید.

در زمان های قدیم برای نگهداری میوه ها و سبزیجات در سفرهای طولانی آنها را درون سرکه و یا آب نمک می گذاشتند و استفاده می کردند در واقع ترشی به این دلیل تهیه می شد. در ادامه روش تهیه ترشی را می خوانید.

طرز تهیه ترشی چند میوه

مواد لازم سیب 2 عدد پرتقال 2 عدد سرکه سفید 500 گرم کیوی 3 عدد نمک یک قاشق چای خوری طرز تهیه

بای تهیه این ترشی لازم است که در ابتدا میوه های سیب، پرتقال و کیوی را بشویید. پوست آنها را بکنید و با چاقو برش های عرضی بزنید. سپس آنها را درون یک شیشه بچینید.

در مرحله بعد از روش تهیه ترشی چند میوه به میزان لازم نمک روی میوه ها بیزید و سپس سرکه سفید را اضافه کنید، طور که روی میوه ها را بپوشاند، حالا در شیشه را ببندید و آن را به مدت 1 هته در دمای اتاق قرار دهید تا ترشی آماده شود.

امیدواریم از طعم این ترشی چند میوه لذت ببرید، می توانید در ادامه روش تهیه ترشی های دیگر را هم بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ترشی چند میوه + ترشی چند میوه شامل سیب، پرتقال و کیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..