تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از مبارزه فیس‌بوک با اذیت و آزار آنلاین تا انقلاب بزرگ در گوگل

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از مبارزه فیس‌بوک با اذیت و آزار آنلاین تا انقلاب بزرگ در گوگل

خبرآنلاین:

شماره 1 - دعوای بین مارک زاکربرگ و مارک اندرسون، یکی از سهامداران عمده و از اعضای هیئت‌مدیره بالا گرفت. سرمایه‌گذاران اندرسون را متهم کردند که منافع سهامداران جزء را در نظر نگرفته است. زاکربرگ ابتدای امسال این سؤال را مطرح کرد که اگر سهامش را بفروشد، آیا سهامداران اجازه می‌دهند وی همچنان تصمیم گیر عمده باشد؟

شماره 2 - مایکروسافت معامله 26 میلیارد دلاری برای خرید لینکداین/ LinkedIn را کامل کرد.

شماره 3 - «شون راد» برای دومین بار از مدیریت اجرایی تیندر / اپ سرچ مکان‌یابی برای شبکه اجتماعی کنار رفت تا کمپانی جدید Swipe Ventures را مدیریت کند.

شماره 4- مایکروسافت فکر می‌کند استارتاپ Magic Leap که روی یک عینک مخفی کار می‌کند، یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های 2017 خواهد شد.

شماره 5 - فیس‌بوک با راه‌اندازی کمپین‌های دانشجویی در کالج‌ها و مدارس مختلف، به مبارزه علمی با افراط‌گرایی و اذیت و آزار آنلاین و خشونت جنسی-مجازی برخاسته است.

شماره 6 - گیم Super Mario Run با تأخیر و از روز 15 دسامبر روی آیفون قابل‌نصب و اجرا خواهد بود.

شماره 7 - رقیب تسلا موتورز به نام  Faraday Futures قرار است ژانویه خودروی الکتریکی خود را رونمایی کند. تصاویر لورفته حکایت از جدی شدن ورود اولین محصول جدی و دشمن تسلا دارد.

شماره 8 - تحلیلگر معروف اپل، Gene Munster کمپانی Piper Jaffray را ترک می‌کند تا به‌عنوان سرمایه‌گذار جدید روی محصولات هوش مصنوعی فعالیت جدید خود را آغاز کند.

شماره 9 - پروژه سری لری پیج به نام Javelin لو رفت. قرار است طبق این پروژه در گوگل انقلابی بزرگ برپا شود.

شماره 10 - مذاکرات مخفی اسپاتیفای برای خرید ساند کلود / Soundcloud لو رفت.

(عکس خبر: عینک سری مجیک لیپ )

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از مبارزه فیس‌بوک با اذیت و آزار آنلاین تا انقلاب بزرگ در گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..