تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دومین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه

از ۲۷ آذرماه سال جاری و همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص)، دومین جشنواره پذیرندگان بانک سپه با جوایز ارزنده آغاز می شود.

باشگاه پذیرندگان بانک سپه با هدف افزایش وفاداری و رضایتمندی پذیرندگان در دی ماه سال 94 راه اندازی و در اولین جشنواره آن که با عنوان همگامان سپه برگزار گردید؛ جوایز ارزنده ای طی مراسمی به برندگان در استانهای مختلف اهدا گردید.
بر این اساس و به دلیل استقبال مشتریان دارای دستگاه های کارتخوان بانک سپه از جشنواره اول باشگاه پذیرندگان، دومین جشنواره باشگاه از27 آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
دارندگان دستگاههای کارتخوان بانک سپه برای عضویت در باشگاه پذیرندگان این بانک و اطلاع از مدل امتیازی جدید و جوایز ارزنده آن، می توانند به سایت باشگاه به نشانی club.banksepah.ir مراجعه نمایند.
ضمناً مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه پاسخگویی مرکز تماس 1557 مرتبط شده و با شماره تلفن های 42375439-021 و 42375481-021 و شهرستانها با شماره 3 الی 88207181-021 تماس حاصل فرمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دومین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..