تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز از هر زمان دیگری باید انقلابی‌تر عمل کنیم

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ما امروز از هر زمان دیگری باید انقلابی‌تر عمل کنیم چون دشمنی دشمن پیچیده‌تر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوب علی نظری در دومین یادواره 216 شهید شهرک‌های شهر نیشابور در مسجد قدس افزود: هیچ راهی جز شهادت برای رسیدن به اوج قله ترقی انسان وجود ندارد و اگر مجاهدت در همه عرصه‌ها ختم به این فیض الهی شود، انسان به بالاترین نقطه تعالی رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از جلوه‌ها و شأن شهدا، چهره افشایی و بصیرت افزایی است که ماهیت پلیدی‌ها را به مردم معرفی می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به ادامه مبارزه استکبار به سرکردگی آمریکا با ایران تأکید کرد: کفر توانایی مقابله مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و این به برکت خون شهدای است.

سردار نظری ادامه داد: نیرنگ‌های دشمن ادامه دارد، داعشی، تکفیری و آل سعود به‌وسیله این‌ها با رنگ و چهره مذهبی، دینی و ماسک خادم‌الحرمین به جنگ با انقلاب اسلامی آمده‌ است.

وی گفت: امروز با روشنگری‌های ایران و خون شهدا همه می‌دانند که آل سعود همان آل یهود است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیشابور بیان داشت: امروز همه شاهد هستیم که آمریکا باقدرت مالی تاب‌وتوان مقابله با ایران را ندارد و با حمایت‌های ایران از خط مقاومت به‌زودی حضور تروریست‌ها در سوریه به پایان می‌رسد.

سردار نظری افزود: امروز عراق که روزی دشمن ما بود و جوانان ما در برابر آن در جنگی اعتقادی ایستاده بودند و شهید می‌شدند، امروز به برکت همین خون‌های به زمین ریخته شده با تفکر انقلاب اسلامی مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به عدم توانایی مقابله دشمن در میدان جنگ با کشور ایران خاطرنشان کرد: امروز هدف دشمن کاهش اعتقادات مذهبی مردم هست، بحث این نیست که یک کنسرت برگزار شود یا نشود بلکه مسئله این است که با اعتقادات جوانان ما در این مراسم چه برخوردی می‌شود و چه تأثیری می‌گذارد.

انتهای پیام//ر.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز از هر زمان دیگری باید انقلابی‌تر عمل کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..