تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی سفیر ایران، با ملت و دولت ترکیه

بین الملل > دیپلماسی - سفیر کشورمان در آنکارا به انفجار شب گذشته استانبول واکنش نشان داد و مراتب همدردی خود را به ملت ترکیه اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ابراهيم طاهريان سفير ايران در ترکیه، در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز همدردي با دولت و ملت  و خانواده قربانيان،  براي مجروحين حادثه انفجارهاي  ودافون آرناتاش استانبول ، ارزوي سلامت هرچه سريعترنمود .

سفیر کشورمان در ادامه گفت: تروريسم وافراط دوروي يك سكه هستند و انفجار اخير استانبول ضرورت  همبستگي و همكاري بيشتر جامعه جهاني را براي مبارزه با اين پديده شوم ، اشكار نمود .

شب گذشته  يك ساعت پس از خاتمه بازی فوتبال ميان تیم های بشیکتاش و بورسا اسپور در استادیوم ورزشی ودافون آرنا دو حمله  پی در پی علیه نیروی پلیس صورت ضد شورش مستقر در اين محل صورت گرفت كه تا كنون بيش از ٢٩ كشته و ١٦٦ زخمي در اين حادثه به جاي مانده است
بر اساس اطلاعیه ای صادره از سوي  نخست وزیر تركيه به دلیل انفجار هاي شب كذشته  یک روز عزای عمومي  سراسري  اعلام شده است .

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی سفیر ایران، با ملت و دولت ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..