تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| پنتاگون هلاکت یکی از سرکرده‌های داعش در سوریه را تأیید کرد

عکس| پنتاگون هلاکت یکی از سرکرده‌های داعش در سوریه را تأیید کرد

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) کشته شدن ابوبکر الحکیم، یکی از سرکرده‌های ارشد داعش در حمله پهپادی ائتلاف ضد داعش به رقه سوریه را تأیید کرد.

به گزارش  پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که "ابوبکر الحکیم"، 33 ساله دارای اصالت تونسی و مقیم فرانسه، یکی از سرکرده‌های ارشد داعش بود که روابط مستحکمی با تروریست‌های فرانسوی و تونسی دیگر داشت.

این سخنگو افزود: کشته شدن الحکیم، داعش را از داشتن یک سرکرده ارشد که در برنامه‌ریزی برای عملیات‌های خارجی دست داشت، محروم و توانایی‌های این گروه را برای انجام حملات تروریستی تضعیف می‌کند.

الحکیم از نخستین فرانسوی‌هایی است که در تشکیلات القاعده و سپس داعش نقش داشتند. وی از سال ۲۰۰۳ در پی حمله آمریکا به عراق سفر کرد و سپس به فرانسه انتقال داده شد. اما پس از مدت کوتاهی در سال ۲۰۰۴ از طریق سوریه موفق شد که به خاورمیانه بازگردد تا به عراق نفوذ کند.

اخیرا منابع سوری در شهر رقه از کشته شدن ابوبکر الحکیم در حمله پهپادی خبر داده بودند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| پنتاگون هلاکت یکی از سرکرده‌های داعش در سوریه را تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..