تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ملی حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان

خیریه باغچه مهر که به امر خطیر فراهم آوردن امکانات تحصیل دانش آموزان مناطق محروم می پردازد در حال حاضر قصد دارد تا با فراهم نمودن بخاری برای کلاسهای درس دانش آموزان، گرمابخش محیط تحصیل کودکان مناطق محروم ایران باشد.

خیریه باغچه مهر که به امر خطیر فراهم آوردن امکانات تحصیل دانش آموزان مناطق محروم می پردازد در حال حاضر قصد دارد تا با فراهم نمودن بخاری برای کلاسهای درس دانش آموزان، گرمابخش محیط تحصیل کودکان مناطق محروم ایران باشد.

استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از پهناورترین استان های کشور بیشترین مرز مشترک را با همسایگان شرقی ایران دارد و این مرز مشترک و البته روستاهای مرزی این مناطق با توجه به شرایط گوناگون اقلیمی و جفرافیایی در محرومیت به سر می برند.

شرکت آسان پرداخت با مذاکرات صورت گرفته با خیریه باغچه مهر و پیگیری های فراوان در این حوزه، قصد دارد تا با ورود به این امر خیر با قصد جلب مشارکت مردم به عنوان یکی از حوزه های مسئولیت اجتماعی به تامین بخاری برای کلاسهای درس استان سیستان و بلوچستان اقدام نماید.

مردم می توانند با شماره گیری شماره #40*733* با کمک به این خیریه جهت تامین بخاری برای کلاسهای درس این مناطق همراه شوند. طبق اعلام روابط عمومی آسان پرداخت لحظه به لحظه خرید بخاری و اقدامات انجام شده در این حوزه توسط این واحد و در ارتباط با رسانه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، با مشارکت مدیران و کارکنان این شرکت بخش عمده ای از رقم خرید این بخاری ها را تامین شده است و با توجه به موج جدید سرما که به زودی وارد کشور می شود تمام توان خود را جهت اطلاع رسانی و مشارکت عمومی مردم به کار خواهد گرفت.

در فاصله کمتر از یک ماه این دومین اقدام صورت گرفته توسط شرکت آسان پرداخت می باشد در حوزه مسئولیت اجتماعی می باشد در ماه گذشته و همزمان با اربعین حسینی شرکت آسان پرداخت در اپلیکیشن آپ با راه اندازی کمپین "پیاده راه عاشقی" امکانات ویژه ای در اختیار زائرین حرم سالار شهیدان قرار داد. یکی از بخشهای این کمپین نایب الشهید نام داشت و مردم به نیابت از شهدای جنگ تحمیلی می توانستند تا با شهدا در ثواب زیارت شریک شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ملی حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..