تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9.5 میلیون ایرانی میگرن دارند

بنیانگذار داروی درمان قطعی میگرن گفت: بر حسب مطالعات در 15 دانشگاه علوم پزشکی کشور، 9.5 میلیون نفر در ایران با میگرن دست و پنجه نرم می کنند.

9.5 میلیون ایرانی میگرن دارندرضا رمضانی بنیانگذار داروی درمان قطعی میگرن در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: وجود درد در چشم ها، پیشانی و شقیقه ها از نشانه های سردرد میگرنی هستند که فرد را نسبت به نور، صدا یا حرکت حساس کرده و زندگی روزمره افراد را مختل می کند.

وی بیان کرد: 10 درصد افراد جامعه مبتلا به میگرن مزمن هستند و بیشتر از 15 بار در ماه دچار حمله میگرنی می شوند.

بنیانگذار داروی درمان میگرن در خصوص عوامل تشدید کننده این بیماری بیان کرد: سرو صدا ،تغییرات آب وهوا ،خواب نامنظم از محرک های این بیماری هستند.

وی اضافه کرد: درهنگام بروز حمله میگرنی فرد تصور می کند که حمله میگرنی اتفاق نیفتاده اما وقتی سردرد از بیشتر از 4 ساعت به طول می انجامد با این حقیقت تلخ مواجه می شود.

رمضانی با اعلام اینکه طبق تحقیقات 81 درصد از افراد مبتلا به میگرن با مصرف داروی درمان قطعی میگرن(میگری هیل)درمان می شوند، تصریح کرد: ضریب شیوع میگرن در جهان و بخصوص در جامعه های بزرگ 10.29 درصد است به طوری که میلیون ها نفر در جهان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

وی در پایان از تایید سازمان غذا و دارو در تولید این محصول دانش بنیان خبر داد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9.5 میلیون ایرانی میگرن دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..