تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آب منی با خوردن این گیاه -آکا

,[categoriy] افزایش آب منی با خوردن این گیاه

افزایش آب منی با خوردن این گیاه -آکاافزایش آب منی با خوردن این گیاه -آکا

آکاایران: افزایش آب منی با خوردن این گیاه

آکاایران:  افزایش آب منی با خوردن این گیاه

به گزارش آکا ایران ناتوانی جنسی اختلال در نعوظ را میتوان با خوردن هویج برطرف کرد ! به گزارش آکا ایران هویج یا زردک نقشی بسیار موثر برای افزایش آب منی و همچنین افزایش قدرت نعوظ دارد . زردک یا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ جنسی می شود که امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی های جنسی را به خود اختصاص داده است

به گزارش آکاایران: به گزارش آکا ایران یک کارشناس طب سنتی گفت: زردک یا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ جنسی می شود که امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً دارای عوارض است.

سید جواد علوی درباره زردک یا هویج ایرانی اظهار داشت: مربای هویج یکی از افزاینده های قوای جنسی و مقوی احشا، رحم و هاضمه است و در بدن تولید خلط سالم می کند.به گفته وی زردک تقویت کننده معده است و تا حدودی ملین است بنابراین برای رفع یبوست خوب است. زردک مایع جنسی (منی) را زیاد می کند و نعوظ را هم افزایش می دهد. به خصوص اگر به صورت مربا و یا حلوا آماده مصرف شود یعنی قدری شیرین تر تهیه و پخته شود.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: زردک باعث تقویت توان _ جنسی و نعوظ (سفتی آلت تناسلی) می شود که امروزه علت شمار قابل توجهی از ناتوانی های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولا دارای عوارض است.

علوی افزود: مزاج زردک گرم و تر است و دارای رطوبت بسیار خوب و اصطلاحاً رطوبت فضیله است و خوردنی هایی که این خصوصیات را دارند جزو بهترین خوراکی ها محسوب می شوند.وی یاداور شد: تخم هویج خاصیت مدر (ادرار آور) دارد و آن هم باعث تقویت قوه _ جنسی می شود و به صورت پودر یا جوشانده قابل استفاده است.این کارشناس طب سنتی گفت: افراد با مزاج گرم نباید در خوردن هویج زیاده روی کنند.

مطالب مرتبط:

راه حل مشکل زن با مردی که از رابطه جنسی فراریست

جوانه گندم ناتوانی جنسی را درمان میکند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آب منی با خوردن این گیاه -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..