تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها -

1395/09/21

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: برجی ۱.۲ میلیارد دلاری که در سواحل شهر کویینزلند استرالیا ساخته می شود که فقط چند متر پایین تر از مسیر پرواز هواپیماها است.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 122

وبسایت مشرق: برجی ۱.۲ میلیارد دلاری که در سواحل شهر کویینزلند استرالیا ساخته می شود که فقط چند متر پایین تر از مسیر پرواز هواپیماها است.

این برج توسط شرکت ساختمان سازی بین المللی اوریون ساخته شده است و در صورت تکمیل شدن دارای 103 طبقه خواهد بود که می تواند بلندترین آسمان خراش در نیمکره جنوبی زمین لقب گیرد.

 
این شرکت نقشه های خود برای این ساختمان را که در «بهشت موج سواران» ساخته شده است را با دو ساختمان نشان می دهد که یکی 103 طبقه و دیگری 76 طبقه دارد و در مجموع به هزار و 127 واحد تقسیم می شوند.

,هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش,[categoriy] برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها

برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها - هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش

آکاایران: برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها

  ,هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش,[categoriy] برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها   ,هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش,[categoriy] برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها   ,هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش,[categoriy] برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها   ,هواپیما،ارتفاع،برج،استرالیا،بلندترین،آسمان خراش,[categoriy] برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها   برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها

جالب انگیز -

برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجی به اندازه ارتفاع پرواز هواپیماها -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..