تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل کم کاری بازیگر «زیر آسمان شهر» در عرصه هنر/ من تئاتری هستم

اگر در تلویزیون و سینما فعاليت نميكردم، شايد موقعیت فعلى را بدست نمی آوردم، چرا که برای پيشرفت و كسب موفقيت بايد مهارتهاى لازم را بدست آورد.

معصومه کریمی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه به بازی در سینما،تلویزیون و تئاتراظهار داشت:هر کدام از این صحنه ها فضای کاملا مجزا دارد. من کارم را با تئاتر شروع کردم و تئاتر خانه ی اول من است، من همچنان خودم را یک تئاتری می دانم زیرا تئاتر زير بناى اصلی كار بازيگرى من بوده است. اما اگر من در جريان فعاليت بازيگری در قاب تلویزیون و سینما نیز قرار نمی گرفتم موقعیت الان را بدست نمی آوردم، چرا که برای موفقیت باید درست و به جا دیده شد و مخاطبان بیشتری را جذب کرد.

بازیگر سریال «دوردست ها»در خصوص گزیده کار شدنش گفت:من یک مدتی به دلایل شخصی و مشغله هاى غير هنرى از كارم دور بودم و حضور کمتری در تئاتر و تلویزيون داشتم.

 وی در خصوص انتخاب نقش هایش اظهار داشت: چه در تئاتر چه در سینما و تلویزیون اولین پارامتر برای من این است که با متن ارتباط خوبی برقرار کنم، یعنی ممکن است متنی را بخوانم از نظر شخصی و سلیقه ای ارتباط خوبی با آن برقرار نکنم که در اینصورت کار منتفی است. اما اگر در حالت کلی مجموعه کار(فیلم نامه، نمایش نامه) با روحیه و سلیقه شخصی من همخوانی داشته باشد در مرحله بعد سراغ نقشی می روم که قرار است ایفا کنم و در هر ژانری که باشد برای من تفاوتی نمی کند. سعى ميكنم تمام تلاشم را براى خلق درست شخصيت بكار ببرم البته حضور کارگردان و عوامل دیگر نیز بسيار مهم است اما اولویت اصلی من  در ابتدا متن خوب است.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» پیرامون موضوع علاقه به حرفه ی بازیگری تصریح کرد: کار ما خیلی پیچیده است و اگر به حرفه بازیگری علاقه نداشته باشید خیلی زود در این کار کم می آورید و سرخورده می شوید و آنرا كنار ميگذاريد، زیرا بازیگری هم روزهای خوب دارد و هم روزهای سرد و تلخ، من در این حرفه ماندم زیرا کارم را هميشه دوست داشتم.

کریمی همچنین درباره انتخاب بازیگری در گذشته افزود: من همچنان اگر به گذشته برگردم این حرفه را انتخاب می کنم چون همچنان انتخاب اول و علاقه اول من است، ولی شاید اگر این تجربه ای را که بعداز اين سالها بدست آوردم در ابتداى راه داشتم، به مواردى بيشتر توجه ميكردم، تلاشم را بيشتر ميكردم و بيشتر مى آموختم و همچنين در کنار این حرفه حتما در یک زمینه یا زمینه های دیگر هم به طور جدی فعالیت اغاز می کردم، و مهارت بدست مياوردم، چرا که ما زمانهایی را داریم که بنابر شرایطی که برایمان ایجاد میشود از حرفه مان دور می مانیم یا کار خوب پیشنهاد نمی شود و این باعث میشود که بعنوان یک شغل، یک بیکاری طولانی مدت برایمان رقم بخورد.که این مسئله هم از لحاظ اقتصادی ضربه سنگینی وارد می کند و هم از لحاظ روحی برای کسانیکه عادت به فعالیت های اجتماعی دارند آسیب زننده خواهد بود. من فكر ميكنم انسان قابليتهاى فراوانى دارد و هميشه ميتواند از زندگى و كارش بيشترين و بهترين بهرها را ببرد

وی همچنین درباره جذب مخاطب در سینما و تلویزیون افزود: سینما بسیار جذاب و دوست داشتنی است و یکی از علایق جدی من است.مدیا تلویزیون و رسانه نیز بسیار جذاب است و مخاطبان زیادی دارد، تئاتر هم كه خود زندگيست و همچنان مهمترين حوزه آموزش بازيگر است. من دوست دارم در هرسه حوزه فعالیت کنم و فرق نمی کند در کدام حوزه باشم، کار خوب باید ارائه دهیم تا مردم رضایت داشته باشند و البته ناگفته نماند سلیقه تمام مردم را تامین کردن بسیار سخت است ولی اگر بتوانیم درصد بالایی از مخاطبان را پوشش دهیم و حرف درست و مناسبى را ارائه كنيم یعنی ما توانستیم کارمان را انجام دهیم.

معصومه کریمی در پایان درباره فعالیت های اخیرش گفت:در حال حاضر مشغول بازى در تئاتری به نام «خانه پاکیزه»به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین پور هستم.این کار نوشته سارا رول است که یک متن خارجی انتقادی-اجتماعی و کمدی است و از 25 آذرماه ساعت 8 شب در سالن چهارسو اجرا میشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل کم کاری بازیگر «زیر آسمان شهر» در عرصه هنر/ من تئاتری هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..