تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه تقلید سامسونگ از اپل به واقعیت پیوست!+تصاویر

تاریخ نشر : یکشنبه 21 آذر 1395 مشاهده : 387 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

شایعه تقلید سامسونگ از اپل در رنگ گوشی‌ به واقعیت پیوست.

تقلید سامسونگ از اپل

چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر اینکه سامسونگ قرار است گوشی‌های S7 خود را با رنگ جدید مشکی براق ارائه دهد،شنیده شد اما این خبر با اولین گوشی که با این رنگ به بازار آمد، تأیید شد.

 شایعه تقلید سامسونگ از اپل به واقعیت پیوست

شایعه تقلید سامسونگ از اپل به واقعیت پیوست

شرکت سامسونگ این رنگ جدید خود را که تقلیدی از گوشی‌های آیفون 7 است فقط روی گوشی‌های S7 Edge زده است و نام آن را مروارید سیاه گذاشته است و نام جت بلک آیفون را از این رنگ برداشته است.

گفتنی است؛ این خبر از ماه نوامبر در حد شایعه بین کاربران تلفن همراه پخش شده بود اما از 9 سپتامبر گوشی‌های S7 Edge در بازار ارائه شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟

رونمایی از گوشی گلکسی واید سامسونگ!+عکس

هشدار سامسونگ درباره استفاده از این گوشی هوشمند!

گوشی هوشمند نامرئی سامسونگ روی مچ دست شما!+عکس

گوشی ضد انفجار چینی و کپی شده اس ۷ سامسونگ آمد!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه تقلید سامسونگ از اپل به واقعیت پیوست!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..