تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در شهر لاهور پاکستان / ۳ کشته و ۲۴ زخمی / وضعیت ۴ نفر از مجروحان وخیم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما: رسانه‌های پاکستانی از وقوع انفجار در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری "جیو نیوز"، انفجار بمب در منطقه "لوهاری گیت" شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان دست کم ۲۷ کشته و زخمی برجای گذاشت.

منابع خبری افزودند: این انفجار ساعتی پیش در مسیر ورودی مرکز تجاری "انار کلی" لاهور رخ داده و بر اثر آن دستکم ۲۷ نفر زخمی شدند که از این میان ۳ نفر جان باختند.

شبکه خبری جیو نیوز به نقل از منابع پلیس افزود: این انفجار تروریستی بوده که طی آن بمب جاسازی شده بر روی یک دستگاه موتورسیکلت از راه دور منفجر شده است.

رسانه‌های محلی افزودند: بر اثر این حادثه خسارت زیادی به مغازه‌های محل حادثه وارد شده و وضعیت ۴ نفر از مجروحین وخیم اعلام شده است.

نیرو‌های پلیس بویژه یگان ضد انفجار با محاصره محل حادثه عملیات پاکسازی را آغاز کرده اند. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در شهر لاهور پاکستان / ۳ کشته و ۲۴ زخمی / وضعیت ۴ نفر از مجروحان وخیم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..