تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور پلمپ ۳۰ بنگاه معاملاتی خودرو در نقده صادر شد

ساعت: 09:11 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 973653

دستور پلمپ ۳۰ بنگاه معاملاتی خودرو صادر شد که به علت نداشتن پروانه کسب پلمپ میشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سولدوز خبر، تعدد بنگاه های معاملاتی خودرو در سطح شهر نقده سالهاست که معضلات خاص خودش را به همراه داشته است، از جمله بسته شدن معابر و تنگتر شدن مسیر تردد در برخی خیابان ها به علت ازدحام خودرو مقابل این بنگاه ها.

 
بلوار بسیج نقده در محدوده فرمانداری یکی از اصلیترین مراکز خرید و فروش خودروست و حالا از آنجایی که ۳۰ بنگاه معاملاتی فاقد پروانه کسب هستند کمیسیون نظارت تصمیم گرفته همه آنها را پلمپ کند و تا امروز ۶ بنگاه به این سرنوشت دچار شدند.
 
بهروز با سابقه ۱۴ سال فعالیت در این صنف حالا که بنگاهش پلمپ شده میگوید چون مساحت مکانی که اجاره کرده کمتر از ۳۰۰ متر است حائز شرایط دریافت پروانه نیست.
 
او می افزاید: پیشنهاد شده بود تا آماده شدن مجتمع خودرویی نقده به ما اجازه فعالیت بدهند اما حالا از کار بیکار شدیم و انصاف نیست در این اوضاع بد اقتصادی چنین رفتاری با اصناف شود.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور پلمپ ۳۰ بنگاه معاملاتی خودرو در نقده صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..