تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل نیمه تمام ماندن بازی لیگ برتر؛ ناظر بازی: تماشگران / سرپرست آمل: ناظر بازی / سرمربی ارومیه: داور مسابقه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها، بازی نخست سالن دورنالاریوواسی ارومیه نیمه تمام ماند.

کارت قرمز داور در آخرین امتیاز ست دوم جرقه ناراحتی هواداران و بازیکنان آذرباتری بود.

دلیل فدراسیون درمورد چرایی لغو بازی

فدراسیون والیبال درباره دلایل نیمه تمام ماندن این بازی نوشت: در طول دو ست این مسابقه تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و به دفعات تماشاگران از کلمات نامناسب استفاده کردند که ناظر مسابقه چند بار از مسئولان باشگاه و اجرایی سالن خواست تماشاگران را کنترل کنند.

بعد از پایان ست دوم، ناظر مسابقه بر اساس آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد تا کمیته انضباطی درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

دلیل آملی‌ها در مورد چرایی ترک زمین

محمدشعبان‌پور سرپرست لبنیات هراز در مورد ترک زمین گفت: بازی دو بر صفر به سود ما در جریان بود که پس از پایان ست دوم به دلیل اعتراض میزبان به داور دیدار و تصمیم داور و ناظر زمین بازی را ترک کردیم‌.

سرپرست تیم بزرگسالان لبنیات هراز اذعان داشت: هیچ بی احترامی در ارومیه به تیم ما نشد و اعتراض هواداران و تیم میزبان به داور بازی بود که با تصمیم آن ها به ما اعلام شد زمین بازی را ترک کنیم و این دیدار ادامه نخواهد یافت.

دلیل میزبان در مورد چرایی این اتفاقات

رئوفی سرمربی آذرباتری عدم تسلط داور مسابقه و اشتباهات مکرر او را دلیل حواشی مسابقه عنوان کرد.

وی افزود: ما امتیاز به امتیاز بهتر می‌شدیم ولی اشتباهات داور مانع ادامه شرایط عادی مسابقه شد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل نیمه تمام ماندن بازی لیگ برتر؛ ناظر بازی: تماشگران / سرپرست آمل: ناظر بازی / سرمربی ارومیه: داور مسابقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..