تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل پرسپولیس در باتلاق ؛ شوک بزرگ به رضا درویش

مدیرعامل پرسپولیس در باتلاق ؛ شوک بزرگ به رضا درویش

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتصاب از سوی هیأت مدیره، قبل از بازی با فجر سپاسی در هفته شانزدهم لیگ برتر به دیدار با بازیکنان و مربیان تیم رفت تا صحبت‌های آنها را بشنود. مدیران جدید پرسپولیس که به نظر می‌رسد تصوری از عمق مشکلات این تیم نداشتند، در آن جلسه چاره‌ای جز دادن وعده برای پرداخت مطالبات پیدا نکردند.

درویش پس از برد یک بر صفر سرخپوشان مقابل فجر سپاسی شیراز با خبر اضطراری احتمال اعتصاب تمرینات این تیم روبه‌رو شد تا جلسه‌ای ویژه و محرمانه با یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان برگزار کند. جلسه طولانی مدت مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان به قول پرداخت پول به تاریخ امروز چهارشنبه ختم شد.

مدیرعامل سرخپوشان نیز قید سفر به اصفهان همراه با تیم برای بازی با ذوب آهن در جام حذفی را زد تا دنبال تامین منابع مالی باشد. با این حال مدیرعامل جدید همچنان از تأمین این منابع برای پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد اعضای تیم ناکام مانده است تا روز پر حاشیه‌ای در انتظار او باشد.

گفته می‌شود تمرینات پرسپولیس قبل از بازی با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با اتفاقات حاشیه‌ای و احتمال اعتصاب سرخپوشان همراه می‌شود تا بزرگترین چالش پیش پای درویش در روزهای نخست مدیرعاملی پرسپولیس اینگونه رقم بخورد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ روز دوم بهمن در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فولاد خوزستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل پرسپولیس در باتلاق ؛ شوک بزرگ به رضا درویش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..