تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ۴ نیروی زمینی ارتش آغاز شد/نمایش کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها

رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ۴ نیروی زمینی ارتش آغاز شد/نمایش کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها

رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) ۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز و با اعلام رمز آغاز رزمایش با نام مقدس "یا رسول الله(ص) " توسط امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی جنوب شرق کشور آغاز شد.  

امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، سخنگوی این رزمایش درخصوص برنامه های روز نخست آن در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز این رزمایش، جابجایی و اعزام یگان‌های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به‎ مناطق عملیاتی مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هوا و زمین صورت خواهد گرفت.

سخنگوی رزمایش تصریح کرد: نمایش تحرک، کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها در پاسخ به‌نیازهای عملیاتی و هر نوع تهدید و تمرین طرح‌ها و آموزش‌های تخصصی از امروز در مناطق مختلف رزمایش به اجرا گذاشته می شود.

امیر پیمبری افزود: ارزیابی آمادگی یگانهای عمل کننده در حوزه تحرک تاکتیکی و جابجایی سریع، انتقال تجربه و توانایی های مدیریت رزم نوین به فرماندهان جوان در رده های فرماندهی و ستادی، کاهش زمان عکس العمل نیروها به تهدیدات و بکارگیری سامانه های دفاعی جدید، از جمله اهداف این رزمایش است.

وی اضافه کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ نیروی زمینی ارتش، در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور و در  وسعتی بیش از ۲۲۰ هزار کیلومتر مربع و با شرکت یگانهای مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ۴ نیروی زمینی ارتش آغاز شد/نمایش کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..