تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب ۱۷ هزار میلیارد ریال سود عملیاتی توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بر اساس گزارش منتشرشده سامانه اطلاع‌رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار (کدال)، بانک اقتصادنوین در گزارش حسابرسی نشده ۹ ماهه موفق شد ۱۷ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال سود خالص در کارنامه خود ثبت کند. این بانک همچنین در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ توانست بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال سود در عملیات واسطه‌گری پولی کسب کند که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از دو برابر شده است.

شاخص درآمد‌های مشاع نیز با ترسیم یک روند صعودی با ثبت ۱۳۶ درصد افزایش به رقم ۱۴۴ هزار میلیارد ریال رسیده است.

گفتنی است، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سامانه کدال، بانک اقتصادنوین در ماه‌های گذشته در اغلب شاخص‌های عملکردی رشدی فراتر از میانگین صنعت بانکداری را تجربه کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب ۱۷ هزار میلیارد ریال سود عملیاتی توسط بانک اقتصادنوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..