تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از تسهیل در صدور کارت کیشوندی

به گزارش خبرآنلاین از کیش : رئیس اداره صدورکارت کیشوندی از ثبت نام ۷۰۵۰ نفر برای صدور کارت کیشوندی خبر داد و گفت: از ابتدای طرح ثبت نام کارت کیشوندی تا تاریخ ۲۴ دی ۷۰۵۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

محراب براتی افزود: از این تعداد ۱۱۱۵ نفر در تالار شهر کیش، ۱۰۰۳ نفر در کمپ سحر، ۱۰۰۲ نفر در سینما لبخند ، ۱۷۸۶ نفر در ساختمان شماره سه سازمان – مرکز نوآوری، ۷۹۷ نفر در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و ۱۳۴۷ نفر در اداره مرکزی صدور کارت کیشوندی ثبت نام کرده اند.

وی همچنین از جمع آوری دو ایستگاه کمپ سحر و سینما لبخند از تاریخ ۲۷ دی خبر داد و گفت: کسانی که تا کنون موفق به ثبت نام کارت کیشوندی نشده اند می توانند به ایستگاه های واقع در"تالار شهر کیش و ساختمان شماره سه سازمان – مرکز نوآوری روبروی بازار پارس خلیج و اداره مرکزی صدور کارت کیشوندی" مراجعه کنند.

به گفته براتی میزان رضایتمندی و مراجعه ساکنان کیش از این طرح در سطح مطلوبی اعلام شده است.

شایان ذکر است طرح ثبت نام کارت کیشوندی از تاریخ اول دی در ایستگاه های مستقر در جزیره آغاز شده است همچنین متقاضیان می توانند از طریق سایت kishvand.kish.ir فرایند نام نویسی خود را انجام دهند. 

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از تسهیل در صدور کارت کیشوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..