تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه سرمایه‌گذار سریال «جیران» به صداوسیما/ کاش پدر بودید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «جیران» در حالی‌که قرار بود جمعه گذشته (۲۴ دی) در دسترس کاربران شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد، در آخرین لحظات، با مخالفت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، وابسته به صداوسیما، مجوز پخش نگرفت. 

با گذشت شش روز از این رویداد، هنوز تکلیف پخش «جیران» مشخص نیست و به همین سبب، سرمایه‌گذار سریال، توییتی طعنه‌آمیز و اعتراضی را منتشر کرده است. 

محمدجواد شکوری‌مقدم توییت کرده: 

«ای کاش مسوولیتی که در توان‌تان نبود نمی‌پذیرفتید!
کاش پدر بودید صرفا ملاحظات فرهنگی‌تان را توصیه کرده و بالغانه، مسوولیت محتوا را به ما واگذار می‌کردید.
شما چه انگیزه‌ای در دفاع از یک سال زحمت شبانه‌روزی ۱۰۰۰ نفر دارید؟ جز ما چه کسی انگیزه قبول این مسوولیت را دارد؟»

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، درامی تاریخی-عاشقانه است که به بخشی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار و سوگلی دربار او می‌پردازد. 

طعنه سرمایه‌گذار سریال «جیران» به صداوسیما/ کاش پدر بودید!

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه سرمایه‌گذار سریال «جیران» به صداوسیما/ کاش پدر بودید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..