تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۹

فرادید| وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ دی ماه را ۱۹ اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۲ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۰۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۱۷ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۸۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۱۲ هزار و ۴۳۰ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۳۳۲ میلیون و ۹۶ هزار و ۹۵۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۵ هزار و ۵۷۸ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۵۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۳۰۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۸۷۴ هزار و ۳۲۱ نفر (۴۶۸ نفر)

۲. برزیل ۶۲۱ هزار و ۲۶۱ نفر (۱۶۲ نفر)

۳. هند ۴۸۶ هزار و ۷۸۴ نفر (۳۰۲ نفر)

۴. مکزیک ۳۲۱ هزار و ۹۹۰ نفر (۷۲۳ نفر)

۵. روسیه ۳۰۰ هزار و ۹۱۲ (۱۴۸ نفر)

۶. پرو ۲۰۲ هزار و ۱۱۹ نفر (۷۱ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۶ هزار و ۷۹۱ نفر (۸ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۱۴۷ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۵۴۸ نفر (۳۶۰ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۲ هزار و ۹۵ نفر (۱۹)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..