تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

مزایای مختلف خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

احتمالا برای شما هم سفر‌های ناگهانی و بدون برنامه ریزی پیش آمده است که مجبور شوید با تهیه ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین بلیط ممکن خود را به شهر مقصد برسانید! در چنین مواقعی یکی از انتخاب‌های شما هم سفر با اتوبوس بوده است! تهیه بلیط اتوبوس در چنین شرایطی به روش اینترنتی قطعا به صرفه‌تر خواهد بود. اما چرا؟

صرفه جویی در زمان با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

شما با خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی در زمان خود صرفه جویی کرده اید! فکر کنید برای تهیه و خرید یک بلیط ساعت‌های طولانی زمان صرف کنید تا به ترمینال مورد نظر رفته و بلیط خود را تهیه کنید، منتظر ماندن در ترافیک و خستگی مسیر، نبودن وقت و منتظر ماندن در ترافیک قطعا خسته کننده و اضطراب آور خواهد بود از این رو توصیه می‌کنیم حتما برای تهیه بلیط اتوبوس خود از خرید اینترنتی استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید با سرچ کردن بلیط مورد نظر خود در گوگل مثلا بلیط اتوبوس تهران شیراز لیستی از سایت های ارائه دهنده ی بلیط این مسیر را مشاهده و رزرو خود را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

 علاوه بر صرفه جویی در زمان با شیوع بیماری کرونا و آغاز این اپیدمی بهتر است که افراد بدون حضور در مکان های شلوغ به کار های خود رسیدگی کنند تا ریسک ابتلا به بیماری کرونا را به صفر برسانند!

با خرید اینترنتی قیمت‌های مختلف بلیط اتوبوس را مقایسه کنید!

کافی است بلیط اتوبوس تهران تبریز و یا هر شهر مبدا و مقصد دیگری را سرچ کنید تا با انواع بلیط ها و قیمت ها مختلف و اتوبوس های متنوع ( معمولی و وی ای پی) مواجه شوید! شما با انتخاب خرید اینترنتی می توانید با مقایسه قیمت های بلیط های مختلف یکی از به صرفه ترین بلیط ها را متناسب با بودجه خود انتخاب نمائید. همچنین علاوه بر مقایسه قیمت در خرید اینترنتی بلیط، این امکان برای شما وجود دارد تا نوع اتوبوس، شرکت ارائه دهنده و برند اتوبوس بهترین و مناسب ترین اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کنید. این در حالی است که این مزیت در خرید های حضوری معمولا در دسترس شما نمی باشد و مجبور هستید به هر بلیط اتوبوسی که ارائه می دهند قناعت کنید.

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس چند هفته پیش از سفر

افرادی هستند که  مجبور می‌باشند سالانه برای طی کردن چندین باره یک مسافت ثابت بین شهری، از اتوبوس استفاده کنند مانند دانشجویان و یا سربازان! به همین خاطر تهیه بلیط اتوبوس برای این افراد در ایامی خاص از سال و ماه اجباری است امکان رزرو بلیط چند هفته پیش از سفر از آن امکاناتی است که استرتس نبود بلیط را برای چنین افرادی به شدت کاهش می‌دهد. علاوه بر این که رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس به شما این امکان را می‌دهد که مدت‌ها پیش از سفر و با خیال راحت  بلیط خود را تهیه کنید  باید بدانید که معمولا در ایام تعطیلات و در روز‌های اوج سفر افراد با کمبود بلیط اتوبوس مواجه می‌شوند. از این رو با رزرو آنلاین بلیط می‌تواند از چنین استرسی جلوگیری کنید و سفری راحت و دلخواه خودتان را تجرب کنید.

 امکان انتخاب صندلی دلخواه در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

با خرید اینترنتی بلیط می‌توانید صندلی اتوبوس خود را به راحتی انتخاب کنید و در جای  مورد علاقه خود صندلی تان را رزرو کنید. امروز همه می‌دانند که بهترین صندلی‌های اتوبوس برای خواب واستراحت و همچنین کم خطر‌ترین ان‌ها بلیط‌های میانی اتوبوس هستند. شما می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی صندلی دلخواه خود را در میانه اتوبوس و یا درکنار پنجره و هر مکان دیگری که میل دارید انتخاب کنید.

انتخاب نوع اتوبوس با خرید انلاین بلیط میسر است

از مزیت‌های خرید بلیط اینترنتی اتوبوس این است که می‌شود  نوع اتوبوس خود را به دلخواه انتخاب کنیم. با خرید اینترنتی بلیط می‌توان انتخاب کرد که سفر خود را با اتوبوس‌های معمولی شروع کنیم یا با خرید بلیط اتوبوس VIP؟ همچنین شما می‌توانید بلیط خود را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید و بلیطی را رزرو کنید که متناسب با هزینه شما است.

پرداخت اسان هزینه در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

با خرید انلاین بلیط دیگر لازم نیست نگران نحوه پرداخت هزینه بلیط خود باشید به راحتی و در خانه بدون دغدغه دیر کرد و ترافیک بلیط خود را تهیه می کنید و در ادامه با پرداخت الکترونیک خرید بلیط خود را به اتمام می رسانید و پس از خرید الکترونیک بلیط دیگر لازم نیست نگران گم شدن بلیط خود باشید! زیرا اسم شما در سامانه خرید انلاین ثبت شده است و نسخه الکترونیک ان را تا زمان سفر می توانید در حافظه گوشی خود نگه دارید.

استرداد آسان بلیط اتوبوس در خرید‌های آنلاین

 اگر پس از خرید بلیط به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا بلیط خود را کنسل کنید می‌توانید به سادگی و با رجوع به سامانه‌ای که بلیط خود را از ان تهیه نموده اید  بلیط مورد نظر خود را نسل کنید و وجه  خود را پس از کسر جریمه دریافت نمائید. این در حالی است که با خرید حضوری بلیط برای استرداد بلیط باید به ترمینال مراجعه حضوری داشته باشید. همچنین برخی اوقات شرکت‌های اتوبسرانی مختلف تنها وجه بلیط مربوط به شرکت اتوبسرانی خود را پرداخت می‌کنند و حسابی برای استرداد وجه ممکن است آزرده شوید!

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

مقایسه میان سایت‌های مختلف فروش بلیط و انتخاب بهترین آن

از دیگر مزیت‌های خرید انلاین بلیط مزیت رقابت میان سایت‌های فروش انلاین بلیط است. معمولا سایت‌های مختلف فروش بلیط مانند رسپینا و دیگر شرکت‌های فروش انلاین برای کسب مشتری و افزایش فروش در حال رقابت هستند! همین رقابت در فروش اینترنتی مزیتی فوق العاده برای مسافران خواهد بود. تلاش برای ارائه راحت‌تر و اسان‌تر بلیط، ارائه تخفیف‌های مختلف و حتی بلیط‌های رایگان بعد از خرید چند بلیط در چند سفر متفاوت از مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط و انتخاب بهترین سایت فروش انلاین بلیط می‌باشد.

ساعت‌های حرکتی متنوع

از دیگر امکانات خرید بلیط به صورت اینترنتی این است که شما می توانید از ساعات مختلف حرکت بلیط مطلع شوید. بعد از مطلع شدن از ساعات مختلف حرکت بلیط می توانید مناسب ترین زمان را برای شروع سفر متناسب با برنامه ریزی خود را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین برند اتوبوس

با انتخاب خرید اینترنتی بلیط می توانید از برند اتوبوس شرکت اتوبوس رانی مورد نظر مطلع شوید و بهترین برند را مثلا برند اتوبوس مان را که این روز ها حسابی بین مسافران و رانندگان ایرانی پرطرفدار است انتخاب نمائید.

خرید بلیط از بهترین درگاه‌های فروش آنلاین بلیط

 رقابت میان سایت های فروش بلیط برای جذب مسافر کمک می کند تا در میان این رقابت ها بهترین سایت را برای فروش و بهترین شرکت اتوبوس رانی را در نهایت انتخاب نمائید.  برای مثال پس از خرید بلیط اتوبوس رسپینا در پایان خرید برای شما  حتی در خرید بلیط های ارزان مثلا سی یا چهل هزار تومانی هم، هدیه‌ای در نظر گرفته شده است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از خرید بلیط

پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی است. شما با خرید اینترنتی بلیط می‌توانید از  تاخیر در حرکت یا لغو حرکت بلیط خود به هر دلیلی مطلع شوید. جالب است بدانید با خرید بلیط اینترنتی از رسپینا  علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود تا بلیط خود را به صورت تلفنی خرید نمائید و کنسلی بلیط نیز به صورت اینترنتی و تلفنی در این سایت امکان پذیر است.

خرید ارزان و آسان بلیط اتوبوس آنلاین

از دیگر امکانات این سایت‌های فروش می‌توان به خرید ارزان و اسان بلیط اشاره کرد. شما می‌توانید با تهیه بلیط از سایت رسپینا سریع و بدون اتلاف وقت و همچنین به سادگی و تنها در کمتر از ده دقیقه بلیط اتوبوس مورد نظر را خود را رزرو کنید. علاوه بر این پس از رزرو بلیط، کنسلی بلیط از رسپینا نیز بسیار ساده راحت است و بعد از ۲۴ تا ۷۲ ساعت  وجه بلیط به حساب بانکی تان واریز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..