تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت 5 پروژه بزرگ آموزشی در کرمان

عطا احمدی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز 29 دی ماه ضمن بازدید از پروژه‌های در حال ساخت پهلوان «عطا احمدی» از پیمان‌کاران و کارگران این پروژه‌های آموزشی تجلیل کرد.

پیشکسوت فرهنگی عطا احمدی، پهلوان 85 ساله کرمانی که تاکنون بیش از 280 مدرسه در استان کرمان ساخته است، سال‌ها قبل و پس از مرگ همسرش خانه‌اش را نیز تبدیل به مدرسه کرده و خود هم اکنون در اتاق استیجاری زندگی می‌کند.

عطا احمدی، معلم 85 ساله کرمانی آیینه تمام نمای جوانمردی است؛ او خودش هیچ خانه، خودرو و حتی تلفن همراهی ندارد، کسی که همه زندگی‌اش را وقف مدرسه سازی کرده است. پهلوانی لقبی است که مردم او را با آن می‌شناسند.

در پرونده درخشان عطا احمدی، ساخت حدود 280 باب مدرسه با هزاران مترمربع فضای آموزشی، تأسیس مجموعه پیشرفته سرای سالمندان کرمان با گنجایش ۱۶۰۰ سالمند، ساخت جاده کوهستانی به طول ۱۲کیلومتر و آبرسانی و برق‌رسانی به روستا‌های «کوهپایه» کرمان با همکاری سازمان جهادسازندگی استان، ساخت بیش از ۱۳۶۰ واحد مسکونی، ساخت چندین مدرسه شبانه‌روزی، ساخت اردوگاه‌های شهید باهنر و شهید رجایی و هفت‌باغ «هینمان» در کوهپایه و ده‌ها کار عام‌المنفعه دیگر به چشم می‌خورد.

‌او معلمی است که با عشق، سال‌ها در تعلیم و تربیت فعالیت کرد و حتی مرگ فرزندانش نیز باعث نشد یک روز در کلاس درس غایب باشد. خدمات او در سال‌های اولیه انقلاب از چشمان شهیدرجایی دور نماند تا جایی که شهیدرجایی در زمان نخست‌وزیری، پس از اطلاع از اقدامات عطا احمدی در زمینه مدرسه‌سازی گفته بود: «اگر در هر یک از استان‌ها یک نفر مثل عطا احمدی داشتیم، وضع‌مان از این بهتر بود و مشکل فضای آموزشی در کشور نداشتیم».

‌گریزان بودن از مراسم بزرگداشت و سخن نگفتن درباره کار‌هایی که انجام داده خصوصیت اصلی اوست. کمتر کسی در کرمان هست که او را نشناسد. مرد مو سپیدی که با پیراهن و شلوار کرم‌رنگ سوار بر دوچرخه به پروژه‌های عمرانی در حال ساخت سرکشی می‌کند و همه آن‌ها را بر اساس نظم خاصی به پیش می‌برد.

بار‌ها به عنوان معلم نمونه برگزیده شد، اما در بوق و کرنا نکرد و در تمام دوران خدمتش هدیه و جایزه‌ای را برای خود از هیچ کس نپذیرفت. عطا احمدی، نام متفاوتی دارد؛ نامی که نقطه ندارد، اما نقطه عطف زندگی خیلی‌ها شده است؛ نقطه امیدواری کسانی که شاید دیگر امیدی نداشتند.

عطا احمدی در حال حاضر عملیات ساخت 5 پروژه بزرگ آموزشی با پیشرفت بیش از 80 درصد را در شهر کرمان آغاز کرده و تکمیل مجتمع مسکونی 100 واحدی ویژه فرهنگیان دارای بیمار صعب‌العلاج را با پیشرفت حدود 50 درصد در دستور کار دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت 5 پروژه بزرگ آموزشی در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..