تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درهای نمایشگاه کتاب برای انتخاب آثار باز شد

 نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، سایت این نمایشگاه به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از امروز چهارشنبه 29 دی‌ماه باز شد.

بر این اساس مخاطبان از امروز بیست‌و‌نهم دی‌ماه می‌توانند وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی ketab.ir شده، پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.

همچنین پس از شروع نمایشگاه نیز مخاطبان می‌توانند کتاب‌هایی که انتخاب کرده بودند را سفارش داده و خریدشان را نهایی کنند، که به‌صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست به دست‌شان می‌رسد.

لازم به ذکر است؛ امکان خرید کتاب از سوم بهمن‌ماه 1400 برای عموم مردم فراهم خواهد شد؛ درواقع مخاطبان از یک‌شنبه (سوم بهمن‌ماه) با مراجعه به صفحه خود در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند کتاب‌هایی را که به بخش علاقه‌مندی‌های خود اضافه کردند، خریداری کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درهای نمایشگاه کتاب برای انتخاب آثار باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..