تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره استقلالی در فنرباغچه ماندنی شد

رسانه ترکیه‌ای از ماندن صیادمنش در فنرباغچه خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سایت فوتوماک ترکیه خبر داد که باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفته که با اللهیار صیادمنش ادامه دهد و این بازیکن اکنون در حال تمرین با تیم است.

این رسانه در ادامه نوشت که رسانه‌های اوکراینی خبر دادند که زوریا برای بازگرداندن صیادمنش پیشنهادی به فنرباغچه ارائه کرد و خواهان این بود که با پرداخت ۶۰ درصد از مبلغ ۳.۵ میلیون یورویی، این بازیکن را دوباره به اوکراین بازگرداند.

فوتوماک نوشت که فنرباغچه این پیشنهاد زوریا را نیز رد کرد و خبر داد که باید برای این بازیکن تمام ۳.۵ میلیون یورو را پرداخت کند که زوریا این اتفاق را قبول نکرد.

صیادمنش در زوریا نمایش خیلی خوبی داشت و توانست در ۲۴ بازی در این فصل برای این تیم آمار ۸ گل و ۴ پاس گل به نمایش گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره استقلالی در فنرباغچه ماندنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..