تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق موبایل قاپ در شرق تهران

سرهنگ " سید محمدرضا موسوی " رئیس کلانتری 132 نبرد  اظهار داشت: عملیات کلانتری 132 نبرد در پی وقوع یک فقره سرقت موبایل در سطح حوزه استحفاظی سریعا در محل حاظر و مشخص میگردد سارقان در حین فرار با موتور سیکلت خود زمین خورده و موتورسیکلت را رها و متواری شده اند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با رصد دوربین های مداربسته محل سرقت و اظهارات مال باخته مشخص شد سارقان 2 جوان حدودا 20 ساله می باشند و  با استعلام به عمل آمده از پلاک موتورسیکلت مالک اصلی موتورسیکلت را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به آدرس محل سکونت مالک موتورسیکلت مراجعه که مالک موتورسیکلت اظهار داشت موتورسیکلت در اختیار شاگرد مغازه بوده است.

رئیس کلانتری 132 نبرد افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی و سرقت موبایل به روش موبایل قاپی با همدست خود اعتراف و تاکنون 8 نفر از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کرده اند سرهنگ موسوی با بیان اینکه شناسایی همدست متهم و تحقیقات جهت کشف جرائم و شاکیان در دستور کار این پلیس می باشد در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق موبایل قاپ در شرق تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..