تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق زورگیر در تهران به دام افتاد

سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره گوشی قاپی و زورگیری در محدوده سیزده آبان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری 168 سیزده آبان قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران کلانتری با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی چهره  و مخفیگاه متهم را شناسایی و هماهنگی های لازم با مراجع قضائی را برای دستگیری وی انجام دادند  فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به اینکه متهم طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد، اعلام داشت : با تکمیل تحقیقات مشخص شد وی تحت تعقیب اداره 18 پلیس آگاهی مرکزی نیز قرار دارد.

سرهنگ"جلیلیان" در ادامه گفت : متهم به 32 فقره سرقت زورگیری و کیف قاپی در مناطق مختلف تهران و شهرستان ری اعتراف و تا کنون 8 مال باخته سارق را شناسایی کرده اند که پس از تکمیل پرونده  به آگاهی مرکزی معرفی شد

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق زورگیر در تهران به دام افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..