تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله اهدایی آسترازنکا از اسپانیا به ایران رسید

محموله اهدایی آسترازنکا از اسپانیا به ایران رسید سخنگوی گمرک گفت: نود و سومین محموله ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دُزی واکسن آسترازنکا اهدایی کشور اسپانیا وارد کشور شد که میزان واکسن‌های وارده به کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۳۰۸ دُز رسید. 18 اجتماعی 1400/10/29 ۲.۲ میلیون دُز آسترازنکای اهدایی اسپانیا

 به نقل از گمرک ایران، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک گفت: محموله‌های ۹۱، ۹۰ و ۹۲ واکسن آسترازنکا نیز طی چند روز گذشته به میزان ۱۹۳ هزار دُز از یونان و دو محموله ۳۵ هزار دُزی از ژاپن وارد کشور شده بود که با ورود محموله ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دُزی واکسن آسترازنکا در صبح امروز از کشور اسپانیا، واکسن‌های آسترازنکای وارده به ۱۵ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۶۱۰ دُز از ابتدای فراگیری کرونا تا کنون رسیده است.

وی افزود: محموله جدید با حضور سفیر اسپانیا در تهران و با حضور مدیران گمرک، به صورت حمل یکسره تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

لطیفی در خصوص واردات سایر نام‌های تجاری واکسن کرونا گفت: واکسن‌های سینوفارم به میزان ۱۳۴ میلیون و ۴ هزار و ۴۹۸ دُز، اسپوتنیک ۴ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۰۰ دُز و بهارات یک میلیون و ۱۲۵ هزار دُز از مسیر فرودگاه امام (ره) وارد کشور و به صورت حمل یکسره و بدون توقف ترخیص شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله اهدایی آسترازنکا از اسپانیا به ایران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..