تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی برای «پوشکاش» فقط یک رأی کم آورد

امتیاز کارشناسی لاملا و شیک به یک اندازه است (۱۳)، اما لاملا به‌دلیل داشتن یک رأی بیشتر از سوی هواداران (۹) با امتیاز (۲۲) در رتبه نخست قرار گرفت و شیک و طارمی هم (۲۱) امتیازی شدند.

مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ در حالی دوشنبه شب گذشته برگزار شد که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران یکی از ۳ گزینه دریافت جایزه بهترین گل (پوشکاش) بود.

طارمی که گل قیچی برگردانش به چلسی، رأی بالایی به دست آورد، همراه با گل پاتریک شیک مهاجم چک به اسکاتلند در یورو ۲۰۲۰ و گل اریک لاملا بازیکن تاتنهام به آرسنال در لیگ برتر انگلیس به جمع ۳ گزینه نهایی راه یافت، ولی در نهایت لاملا برنده جایزه پوشکاش شد.

سایت فیفا هم جزئیات آرای سه کاندیدای بهترین گل سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که نام مهدی مهدوی کیا بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم امید هم به‌عنوان یکی از ۱۰ عضو هیأت کارشناسی فیفا برای انتخاب بهترین گل سال ۲۰۲۱ و تنها عضو آسیایی در این هیأت دیده می‌شد.

البته فیفا به امتیازی که کارشناسان به این گل‌ها داده‌اند اشاره نکرده، اما جزئیات دو بخش رأی دهنده نشان داد که طارمی در بخش هواداران صاحب بیشترین رأی (۱۳) و در بخش کارشناسان صاحب کمترین امتیاز (۹) نسبت به دو رقیب دیگر خود شده است.

امتیاز کارشناسی لاملا و شیک به یک اندازه است (۱۳)، اما لاملا به‌دلیل داشتن یک رأی بیشتر از سوی هواداران (۹) با امتیاز (۲۲) در رتبه نخست قرار گرفت و شیک و طارمی هم (۲۱) امتیازی شدند.

طارمی که به‌عنوان نخستین ایرانی نامزد کسب این جایزه شده بود، لحظاتی پس از برگزاری مراسم و در حالی که کت و شلوار به تن داشت، به‌صورت اسکایپی در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و درباره شرایط خودش صحبت کرد. طارمی در این برنامه به‌صورت مفصل درباره تیم ملی صحبت کرد و با اشاره به ماجرای پیش آمده با اسکوچیچ آن را سوءتفاهمی خواند که تبدیل به یک جنجال بزرگ شد و او گفت که در این مسأله «شیطنت‌ها» باعث شد تا کار به اینجا برسد.

پایان گفت‌و‌گوی نسبتاً طولانی طارمی و میثاقی با ورود ناگهانی اسکوچیچ به استودیو و اعلام دعوت او به تیم ملی همراه بود و در آخر هم سرمربی تیم ملی با شوخی و خنده از طارمی خواست تا در بازی عراق کار را برای تیمش در بیاورد!

طارمی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «به خاطر شرایط کووید و برای اینکه قرنطینه همه را حفظ کنند، هر کسی از جایی به‌صورت تصویری حضور داشت و آنجا نبودم که حس و حالش را بگویم، اما اگر آنجا بودم صددرصد خوشحال بودم. برای هر کسی باعث افتخار است که بتواند جایی باشد که بهترین‌های دنیا آنجا حضور دارند.

گل لاملا انتخاب شد که خیلی خوب بود. یک سری ملاک‌ها برای انتخاب بهترین گل وجود دارد که متأسفانه نشد باعث افتخار مردم ایران شوم، چون این جایزه صددرصد برای مردم ایران است. تلاش می‌کنم بتوانم از یک طریق دیگر یا دوباره از طریق همین پوشکاش، جایزه‌ای که بشود دل مردم را شاد کرد به دست بیاورم که جبران مافات شود.

تلاشم را می‌کنم که بتوانم یک راهی باز کنم برای بازیکنانی که امید و آرزو دارند بتوانند به اروپا بیایند و خودشان را نشان بدهند و برای پرچم ایران افتخارآفرینی کنند.»

منبع: روزنامه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی برای «پوشکاش» فقط یک رأی کم آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..