تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم / بی‌بنزین، بی‌راننده؛ آینده جذاب خودروسازی جهان

صنعت خودروسازی جهان با حرکتی پرشتاب به سمت دنیایی جدید حرکت می‌کند؛ دنیایی بر پایه سازگاری با محیط زیست که در آن، توسعه خودرو‌های الکتریکی و خودران در اولویت است. ساخت و گسترش استفاده از خودرو‌های برقی، بزرگترین انقلاب در صنعت خودروسازی پس از سال ۱۹۱۳ است؛ یعنی همان زمانی که «هنری فورد» نخستین خط تولید خودرو را راه‌اندازی کرد. حالا بعد از حدود ۱۰۹ سال، یکی از مدل‌های تسلا پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی جهان است؛ اما به جز این شرکت آمریکایی، تقریبا تمام برند‌های مطرح خودروسازی جهان به شکل جدی وارد عرصه تولید خودرو‌های برقی شده‌اند و یکی دیگر از عرصه‌های جذاب این صنعت، تولید خودرو‌های خودران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم / بی‌بنزین، بی‌راننده؛ آینده جذاب خودروسازی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..