تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از فرصت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رونق گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی فارس با یادآوری ظرفیت‌های گردشگری مذهبی، طبیعی و سلامت این استان، از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

سید موید محسن‌نژاد، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی فارسبه ‌گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس، سید موید محسن‌نژاد، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی فارس امروز، ۲۹ دی‌ماه گفت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری در استان فارس و وجود ۱۱ اثر ثبت جهانی و نزدیک به ۳ هزار اثر ثبت ملی و وجود منابع طبیعت‌گردی و ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و سلامت، این استان به یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور تبدیل ‌شده است.

وی افزود: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس در سطح ملی و بین‌المللی است که درنهایت می‌تواند رونق اقتصادی در تمامی حوزه‌های مرتبط با بخش گردشگری و صنایع وابسته را در پی داشته باشد.

محسن‌نژاد با بیان اینکه در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی می‌شود، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان است تا کسب اطلاعات لازم در این نمایشگاه، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران بالقوه حوزه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از فرصت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رونق گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..