تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه هورامان، قطب ورزش‌های هوایی غرب کشور می‌شود

رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان گفت: با مکان یابی ایستگاه‌های استاندارد و به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های ثبت جهانی هورامان، هدفگذاری لازم برای برندسازی ورزش‌های هوایی در این منطقه انجام می‌شود.

منطقه هورامان، قطب ورزش‌های هوایی غرب کشور می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، آریان علاقه بند افزود: ورزش‌های هوایی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات در دنیا است و تنوع این نوع ورزش باعث علاقه مندی افراد زیادی به آن شده است و بسیاری از مردم تمایل دارند در طول زندگی خود حداقل یک بار احساس "معلق بودن در هوا" را تجربه کنند.

وی گفت: در منظر جهانی هورامان با استانداردسازی سایت‌های رسمی ورزش هوایی می‌توان محلی مناسب برای حضور گردشگران در منطقه با هدف یادگیری، آموزش و تفریح در این رشته ورزشی ایجاد کرد.

رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برای اولین بار خانه ورزش‌های هوایی در شهرستان کامیاران و مریوان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به هدفگذاری‌های کمیته کردستان برای استعدادیابی و آموزش گفت: این استان ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه این رشته ورزشی دارد و از این مهم بهره کافی را خواهیم برد

علاقه بند افزود: برای استفاده بهینه از ظرفیت حوزه ورزش‌های هوایی کردستان و توسعه آن نیاز است مسوولان مربوطه توجه ویژه‌ای به ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، امکانات رفاهی و بهسازی مسیر‌های دسترسی این رشته ورزشی داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان و متولیان امر، زمینه رونق این رشته در منطقه هورامان با هدف توسعه گردشگری ورزشی فراهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه هورامان، قطب ورزش‌های هوایی غرب کشور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..