تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «قهرمان» فرهادی رضایت بخش بود؟

سعید خانی با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «قهرمان» تا کمتر از دو هفته آینده رو پرده خواهد بود، بیان کرد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما که پخش فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: فیلم «قهرمان» از حوالی آبان‌ماه اکران خود را در سینماهای کشور، در شرایطی که همچنان کرونا ادامه داشت، آغاز کرد.

او ادامه داد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که تاکنون نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته و برای من به عنوان پخش‌کننده رقم قابل توجهی را داشته است.

این پخش‌کننده افزود: این نگرانی وجود داشت که فقط فیلم‌های کمدی ممکن است در این شرایط فروش داشته باشند، اما با آغاز اکران متوجه شدیم اگر فیلم اجتماعیِ خوب ساخته شود و حتی در شرایط کرونایی روی پرده سینما برود، می‌توانند مخاطب را به سینما بکشاند و از آن استقبال شود.

وی با تاکید بر اینکه این فیلم هنوز روی پرده است، اضافه کرد: «قهرمان» تا شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما خواهد بود و امیدواریم کسانی که فیلم را ندیده‌اند بتوانند در این فرصت به تماشای آن بنشینند.

سعید خانی در پایان صحبت‌های خود گفت: اکران فیلم «قهرمان» در ژانر اجتماعی توانست بخشی از مخاطب را به سینما بکشاند و آنها افرادی بودند که احتمال داشت فقط به خاطر فیلم آقای فرهادی به سینما بروند. خوشحالیم که در ایام کرونا توانستیم کمکی به چرخه اکران و سینما کنیم و به نوعی با اکران فیلم حتی در این شرایط، مخاطبان را به سینما دعوت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «قهرمان» فرهادی رضایت بخش بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..