تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

تخت خواب روستیک نوع و سبکی از مصنوعات اتاق خواب است که به سبک روستایی و کوهستانی ساخته می‌‎شود. این کالاها با تکه‌های چوب زیبا کنار هم، شما را به فضای طبیعت می‌برند؛ اما در اتاق خواب خودتان. مطالعات نشان داده، زندگی روزمره در فضایی که با دکوراسیون سبک روستیک، آراسته شده باشد؛ به ساکنین حس آرامش می‌دهد.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید تخت خواب روستیک چیست؟

تخت‌خواب یکی از کالاهای اتاق خواب منزل یا هتل است. حتما دیده‌اید که در خانه‌های روستاهای کوهستانی و دشت‌های سردسیر، همه لوازم منزل از الوارهای بزرگ ساخته شده‌اند. ناخودآگاه با دیدن این دکور، دوست دارید کنار شومینه بنشینید. در میان انواع لوازم سبک روستیک، تخت خواب روستیک، بیشتر از همه میان خانواده‌ها مورد توجه است.

ویژگی‌های تخت خواب روستیک چیست؟

انواع تخت خواب روستیک، حتما از چوب ساخته می‌شوند اما با این تفاوت که تکه‌های برش چوب را در آنها مشاهده می‌کنید. این برش‌ها یا منظم و موازی هستند. یا روی تخت خواب به صورت دایره‌های عمر درخت دیده‌ می‌شوند.

انواع تخت خواب روستیک تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

مدل‌های تخت خواب روستیک

تخت خواب‌های روستیک چند مدل عمده دارند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تخت خواب با تاج بلند

تخت خواب‌های روستیک مانند معمولا پشتی یا تاج تخت بلندی دارند. این سبک در کوهستان‌های امریکا، خیلی پرکاربرد است. اگر فیلم‌های قدیمی که در زندگی در روستاهای امریکا را نشان می‌دهند را ببینید؛ حتما از این مدل تخت خواب‌های روستیک با تاج بلند، به چشم‌تان می‌خورد.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

تخت خواب روستیک بدون پایه

برخی دیگر از تخت خواب هایی که به سبک روستیک طراحی می‌شوند؛ قاعده‌ای یک دست دارند؛ یعنی سطح تخت‌خواب دقیقا با کف آن برابر است. این مدل تخت خواب‌های روستیک را برای خانه‌هایی طراحی می‌کنند که جای کافی برای قرار دادن کمد ندارند. 

مطلب پیشنهادی: انواع مبل کلاسیک جدید، مناسب برای تمام سلیقه‌ها

ویژگی‌های تخت خواب روستیک بدون پایه

چنین تخت خواب‌هایی معمولا به صورت تک به فروش می‌رسند:

دراور ندارند. میز آرایش ندارند.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

تخت خواب روستیک پایه دار

این مدل تخت های روستیک چوبی، معمولا چارچوبی دارند که صفحه کف تخت خواب را از سطح زمین بالاتر نگاه می‌دارد.

مطلب پیشنهادی: بهترین برند‌های تخت خواب ترکیه، شما تخت خواب مدرن می‌پسندید یا تخت خواب کلاسیک؟

ویژگی‌های تخت خواب روستیک پایه دار

چنین تخت خواب‌هایی برای شهرهای کوچک خوب است که خانه‌های مردم مساحت زیادی دارد. بنابراین اتاق خواب این‌قدر بزرگ است که می‌توان، اجزای سرویس خواب روستیک را به زیبایی، با فاصله از هم چید.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

مساحت مناسب برای تخت خواب روستیک

تخت خواب روستیک طراحی ظریفی ندارد. بنابراین اتاق خواب باید مساحتی حداقل 20 متر مربعی داشته باشد. در دو تصویر بالا می‌توانید؛ نقش تاثیر مساحت اتاق خواب را در جلوه تخت خواب روستیک، مشاهده کنید. 

مطلب پیشنهادی: برندهای معروف سرویس خواب ایرانی کدام‌اند؟

راه‌حل جا دادن تخت خواب روستیک

اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و تخت خواب روستیک دوست دارید، بخرید؛ بهتر است که دیگر اجزای سرویس خواب روستیک را به دقت انتخاب کنید.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

رنگ دیوارهای دور تخت خواب روستیک

بهتر است در اتاق خواب، از رنگ‌های خیلی کم‌رنگ و خنثی استفاده کنید که حجم نگاه خیلی شلوغ نشود. مثلا در تصاویر بالا، تخت خواب در اتاق‌هایی با دیوار سفید یا کرم خیلی کم‌رنگ چیده شده است. 

مطلب پیشنهادی: سرویس خواب نوزاد مارک های معروف

وجود پنجره

اگر اتاق خواب‌تان پنجره قدی ندارد؛ در خرید تخت خواب روستیک، سعی کنید؛ رنگ‌های روشن‌تر آن را مد نظر قرار دهید. رنگ‌های تیره در اتاق‌خواب‌هایی که پنجره‌شان، نیم‌قد است؛ حالت خفقان به ساکنین می‌دهد.

تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید

ارتفاع سقف برای تخت خواب روستیک چوبی

هنگامی‌که در میان مدل‌های تخت خواب روستیک، می‌گردید؛ شاید آن سبک‌هایی که از انواع رنگ چوب در آنها استفاده شده است؛ بیشتر برای‌تان جذاب به نظر برسد. در این شرایط باید ببینید؛ متراژ اتاق‌تان چقدر است. همچنین دقت کنید که سقف منزل چه ارتفاعی از کف دارد. معمولا این مدل تخت خواب‌های روستیک چند رنگ را برای ویلاهایی استفاده می‌کنند که ارتفاع آنها بالای 3 متر است. مثلا اگر در زیر زمین با ارتفاع 2 متر 50 سانتی‌متر ساکن هستید؛ چنین تخت خوابی برای‌تان مناسب نیست.

مطلب پیشنهادی: بهترین سرویس خواب خارجی چه ویژگی‌هایی دارد؟

رنگ تخت خواب روستیک

تخت خواب روستیک قطعات در طیف قهوه‌ای عرضه می‌شود؛ زیرا رنگ چوب قهوه‌ای است اما طیف‌های رنگ چوب در ای ن تخت‌ها، متفاوت و متنوع هستند.

انواع پرطرفدار رنگ تخت خواب روستیک خاکی قهوه‌ای سوخته قهوه‌ای نسکافه‌ای خرمایی قهوه‌ای مایل به شکلاتی قهوه‌ای کاراملی

مطلب پیشنهادی: بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب، ۱۰ ترکیب رنگ بی‌نظیر

انتخاب تخت خواب روستیک در مغازه

هنگام خرید تخت خواب روستیک چوبی به هر کدام از مدل‌هایی که در بالا اشاره کردیم؛ دقت ویژه‌ای داشته باشید. در فروشگاه‌های سرویس خواب، تخت خواب کنار میز آرایش و پاتختی‌های آن چیده شده است و دکور زیبایی را به عرضه به عرضه گذاشته است. با این حال، دقت داشته باشید که این بخش از فروشگاه،، توسط دکوراتورهای حرفه‌ای دیزاین شده است. فضای بزرگ و سقف بلند را در نظر بگیرید؟ اتاق خواب شما هم همین فضا را دارد؟ بنابراین این راهنمای نی‌نی‌بان را با دقت بیشتری بخوانید؛ سپس تخت خواب روستیک مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

برای اطلاع از نکات تزئین منزل و دکور خانه، هر روز به نی‌نی‌بان سر بزنید؛ در بخش مد و دکوراسیون، برای‌تان مطالب کاربردی زیادی داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخت خواب روستیک، مدل‌های چوبی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..