تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقز و بابارشانی سردترین نقاط کشور در شبانه روز گذشته / ورود سامانه بارشی جدید از امشب

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهرهای سقز و بابارشانی بیجار با دمای منفی ۲۸ و منفی ۳۰ درجه سانتی گراد سردترین نقاط کشور بودند و از اواخر امشب سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود.

سقز و بابارشانی سردترین نقاط کردستان در شبانه روز گذشتهبه گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، علی پناهی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته حداقل دمای شهرهای مریوان و سنندج ۲۵-، دهگلان و دیواندره ۲۴-، کامیاران ۲۰-، سروآباد ۱۹-، زرینه ۱۷-، بیجار ۱۴-، بانه ۱۳- و قروه ۱۲- درجه سانتی گراد بود.

وی گفت: شهر سروآباد با حداکثر دمای سه درجه سانتی گراد گرم‌ترین دمای استان را داشت و دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در شبانه روز گذشته در بیشترین حالت به منفی ۶ درجه سانتی گراد رسید.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان افزود:  شهرهای سنندج، مریوان، کامیاران و بانه رکورد کمترین دمای ثبت شده در طول دوره بلند مدت را شکستند به طوری که امروز (۲۹ دی) در ۵۰ سال اخیر کمترین دما را داشته اند.

وی گفت: از اواخر وقت امروز  یک سامانه بارشی دیگر وارد استان می شود که تا اواخر وقت پنج شنبه در کردستان فعال است و سبب بارش برف و کولاک بویژه در مناطق غربی می شود.

پناهی افزود: پیش بینی می شوداین سامانه بارشی برای شهرهای بانه، مریوان، سقز، سروآباد، کامیاران و سنندج  ۲۰ تا ۳۰ میلی متر بارندگی داشته باشد و شهرهای شرقی استان شاهد بارش های کمتری خواهند بود.

وی گفت: با فعالیت سامانه بارشی پدیده وزش باد را نیز در استان داریم، بارش برف و کولاک و یخبندان در سطح معابر و راه‌های استان ممکن است موجب اختلال در تردد شود که نیاز است شهروندان در این مورد توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان تصریح کرد: فردا از سردی هوای استان کاسته می شود و انتظار داریم به صورت میانگین تا ۱۰ درجه سانتی گراد دما افزایش یابد اما دوباره از روز جمعه و شنبه هفته آینده هوا سردتر می شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقز و بابارشانی سردترین نقاط کشور در شبانه روز گذشته / ورود سامانه بارشی جدید از امشب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..