تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجازه مازوت‌‌سوزی در 2 سال گذشته در تهران داده نشده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید محمود در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته ملی هوای پاک در بوستان ولایت در رابطه با هوای پاک کلانشهرها به‌ویژه تهران اظهار کرد: به هر ترتیب میزان روزهای پاک در چنین شهرهایی کم است البته میزان تعداد روزهای هوای قابل قبول در تهران نیز بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: با این شرایط به هر حال ما تعداد روزهای پاک را در سطح شهر تهران کمتر داریم که این هم بر می‌گردد به تردد خودروهای دیزلی و همچنین توسعه لجام‌گسیخته آن در شهر تهران و به هر طریق ما در تهران شاهد تردد خودروهای دیزلی هستیم که یکی از عوامل اصلی آلودگی هوای پایتخت محسوب می‌شوند.

محمودی با اشاره به اینکه برای خودروهای دیزلی باید تمهیداتی برای ساماندهی آنها در دستور کار قرار بگیرد، گفت: این مسئله در درازمدت باید عملیاتی شود که البته بحث هوای پاک و کاهش آلودگی هوا یک مسئله بین بخشی است و در این فرآیند نیز باید مردم کمک بکنند تا شرایط بهتری فراهم شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه تردد خودروهای دیزلی از اصلی‌ترین دلایل آلودگی هوای شهر تهران محسوب می‌شود، ادامه داد: باید بتوانیم تردد خودروهای دیزلی را به شدت کاهش بدهیم. همچنین در کنار این خودروها باید به تردد بیش از 3 میلیون موتورسیکلت اشاره کرد که هر دستگاه موتورسیکلت به میزان 4 الی 5 برابر خودروهای بنزینی آلودگی ایجاد می‌کنند.

وی گفت: در حوزه صنعت در چند سال اخیر در بحث کاهش آلودگی هوا موفقیت‌های خوبی به عمل آمده است و این در حالی است که در طی دو سال گذشته ما به هیچ وجه اجازه مازوت‌ سوزی را ندادیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجازه مازوت‌‌سوزی در 2 سال گذشته در تهران داده نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..