تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دانش آموز نابغه قمی در مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی

باشگاه خبرنگاران جوان قم - فاطمه سادات واقفی گفت: پنجمین دوره‌ی مسابقات جهانی محاسبات ذهنی (چرتکه) به میزبانی تایوان امسال با حضور ۱۸۰۰ شرکت کننده از ٢٨ کشور از جمله چین، آمریکا، انگلیس، روسیه، ژاپن و کره جنوبی برگزار شد.

او گفت: دخترم سارا مهدیخانی دانش آموز نخبه و ۷ ساله قمی موفق شد عنوان نخست ومقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مادر سارا مهدیخانی گفت: این مسابقات هرساله ازسوی انجمن جهانی چرتکه AIAMA برگزار می‌شود، وتیم ملی کشورمان امسال نائب قهرمان این مسابقات شد.

واقفی گفت: لازم به ذکر است سارا از حدود یک سال پیش آموختن چرتکه رادر موسسه بین المللی ذهن نو که نماینده انجمن جهانی چرتکه (AIAMA) در ایران است، شروع کرد وپس از گذراندن دوره‌های مورد نظر باشرکت در مسابقات کشوری که شهریور امسال برگزار شد توانست به عضویت تیم ملی چرتکه درآید.

او گفت: مسابقات بین المللی امسال ۲۱ آذر ماه برگزار شد که سارا توانست با اقتدار مقام اول این مسابقات را کسب کند.

واقفی در ادامه با اشاره به دلایل موفقیت دخترش گفت: سارا این موفقیت را اول مدیون لطف خدا، بعد پشتکار خودش، آموزش مناسب مربی و حمایت والدین خود میداند.

مادر این نابغه قمی گفت: ضمن تشکر از دکتر نعمت میرزایی مدیر عامل موسسه بین المللی ذهن نو و مهندس هانیه رضایی مربی محاسبات ذهنی، از بی مهری‌ها و عدم حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش که هیچ گونه توجهی نسبت به چنین نخبگانی ندارد نیز، بسیار دلخوریم.

او گفت: لازم به ذکر است که هزینه شرکت در این مسابقات صفر تاصد برعهده خانواده است.

مادر نخبه ۷ ساله قمی در پایان گفت: جای بسی تاسف است که علی رغم توصیه و سفارش مقام معظم رهبری در حمایت از نخبگان و استعداد‌های برتر شاهد چنین بی توجهی وبی تفاوتی‌هایی از طرف نهاد‌های ذیربط هستیم.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دانش آموز نابغه قمی در مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..