تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن!! عکس -

جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن عکس

جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن!! عکس - زایمان, اتاق عمل زایمان, ملحفه اتاق عمل, جدا گذاشتن ملحفه اتاق عمل, زایمان زن

آکاایران: جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن!! عکس

زن جوانی که پس از زایمان همچنان درد شدیدی در شکم خود حس می کرد متوج شد که پزشکان ملحفه اتاق عمل را در شکم او جا گذاشته اند!

اشتباه عجیب پزشکان پس از زایمان زن جوان

به گزارش آکاایران: یولیا سلینا زن 34 ساله ای است که مدتی پس از زایمان و به دنیا آوردن فرزندش, احساس درد شدیدی در شکم خود داشت.

یولیا سلینا که احساس گرفتی و تورم در شکم خود را تجربه می کرد گفت: در ابتدا فکر می کردم این درد طبیعی است و پس از مدتی بهتر خواهم شد  اما هرچه زمان میگذشت شرایطم بدتر میشد.


یولیا سلینا در کنار فرزند تازه بدنیا آمده اش

,زایمان, اتاق عمل زایمان, ملحفه اتاق عمل,[categoriy] جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن عکس

سلینا پس از مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی با پاسخ پزشکان مواجه می شود که ادعا می کردند یک توده بزرگ در شکم سلینا وجود دارد و این درحالی بود که وی به تازگی عمل سزارین انجام داده و فرزندش را بدنیا آورده بود.

سرانجام این زن 34 ساله بار دیگر مورد جراحی قرار گرفت و پزشکان با ملحفه ای در بدن وی روبرو شدند که از زمان زایمان کردن در شکم سلینا جا مانده بود!


خارج کردن ملحفه اتاق عمل از بدن زن جوان

,زایمان, اتاق عمل زایمان, ملحفه اتاق عمل,[categoriy] جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن عکس

سلینا پس از به هوش آمدن و آگاهی از این اتفاق عجیب گفت که شکایت خود را بزودی تنظیم می کند چرا که نمیخواهد هیچ شخص دیگری به درد او دچار شود چرا که این اشتباه می توان باعث مرگ یک مادر شود.
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی آکا ایران
اختصاصی آکا ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جا گذاشتن ملحفه اتاق عمل در شکم زن جوان پس از زایمان کردن!! عکس -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..