تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی احتمالا رقیب ارزان‌قیمتی برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد کرد

ظاهراً سال ۲۰۲۲ شاهد فعالیت بیشتر شرکت‌های چینی پیشرو در‌ زمینه‌ی ساخت گوشی‌های تاشو خواهیم بود. به‌‌ همین دلیل انتظار می‌رود شیائومی به‌طور جدی‌تر محصولات جدیدی در این حوزه معرفی کند. طبق یک شایعه‌ی جدید، این شرکت چینی در‌ حال کار روی گوشی هوشمند تاشو جدیدی است که برای رقابت با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش دیجیتال ترندز، یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری به‌‌ نام دیجیتال‌چت استیشن اعلام کرده که شیائومی در‌ حال ساخت یک گوشی تاشو جدید است. گفته شده که بازار هدف این محصول مثل گوشی هواوی پی ۵۰ پاکت، بانوان خواهند بود. جالب‌تر اینکه دستگاه تاشو شیائومی قیمتی در‌ حدود یک گوشی پرچم‌دار معمولی خواهد داشت. البته باید در‌ نظر داشته باشیم قیمت پرچم‌داران امروزی بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است، اما عرضه‌ی یک گوشی تاشو با این قیمت نکته‌ای امیدوارکننده است.

گفته می‌شود گوشی تاشو آینده‌ی شیائومی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد؛ تراشه‌ای که در‌ حال حاضر جدیدترین و قدرتمندترین سیستم-روی-چیپ (SoC) موبایلی کوالکام است. این محصول احتمالاً از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. طبق گزارش‌های موجود، گوشی تاشو شیائومی نازک و وزن آن نیز کم خواهد بود. علاوه‌‌ بر‌ این انتظار می‌رود نمایشگر این محصول از وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد.

البته باید یادآوری کنیم این گوشی جدید، اولین گوشی تاشو هوشمند شیائومی نخواهد بود زیرا این شرکت پیش از این می‌میکس فولد را معرفی کرده است. اگرچه مدل‌های قبلی می‌میکس در بازار اروپا عرضه شد، اما مدل تاشو این سری گوشی‌های هوشمند شیائومی فقط در چین در‌ دسترس کاربران قرار گرفت. هنوز نمی‌دانیم این شرکت، گوشی تاشو بعدی خود را به‌طور سراسری عرضه خواهد کرد یا خیر.

مقاله‌ی مرتبط:

با توجه به افزایش محصولات تاشو در سال ۲۰۲۲، این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت این نوع دستگاه‌ها کمک کند. در‌ حال‌‌ حاضر، ارزان‌قیمت‌ترین گوشی تاشو که در سراسر جهان به‌‌ فروش می‌رسد، گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ است که حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگرچه این گوشی لقب ارزان‌ترین گوشی تاشو هوشمند را به‌‌ خود اختصاص داده، اما قیمت آن نسبت به گوشی‌های استاندارد زیاد است. با افزایش رقابت در حوزه‌ی گوشی‌های تاشو، احتمالاً شاهد کاهش نسبی قیمت در این نوع محصولات خواهیم بود. اگرچه محصولاتی مثل آنر مجیک V فقط در بازار چین عرضه می‌شود، اما می‌توان انتظار داشت محصولات دیگری مثل موتورولا ریزر ۳، راه را برای کاهش قیمت دستگاه‌های تاشو باز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی احتمالا رقیب ارزان‌قیمتی برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..