تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهر شدن ناگهانی بازی‌های PS3 در فروشگاه PS5

گزارش‌هایی منتشر شده که به به‌روزرسانی و ثبت رسمی پتنتی از سوی سونی اشاره می‌کنند. پتنت مذکور به اجرای بازی‌های کنسول‌های قدیمی روی کنسول جدید و قدرتمندتر روز اشاره می‌کند؛ اما به‌تازگی خبر جدیدتری منتشر شده که می‌گوید پس از ثبت پتنت توسط معمار ارشد پلی استیشن ۵، حالا برخی از کاربرها ناگهان در PS Store روی کنسول PS5 با برخی از بازی‌های پلی استیشن ۳ مواجه شده‌اند.

جردن میدلر از VGC می‌گوید بازی Dead Or Alive 5 پلی استیشن ۳ را در پلی‌استیشن استور روی کنسول PS5 پیدا کرده است. عناوین Prince of Persia: The Forgotten Sands ،Bejeweled 3 و Prince of Persia: The Two Thrones از دیگر ویدئوگیم‌های عرضه‌شده روی پلی استیشن ۳ هستند که توسط برخی از کاربرها روی PS Store کنسول پلی استیشن ۵ یافت شده‌اند.

به گفته‌ی VGC، قیمت Dead Or Alive 5 موجود در پلی استیشن استور PS5، دقیقاً ۷٫۹۹ پوند است. روی تمام بازی‌های نام‌برده نیز لوگوی PS3 خودنمایی می‌کند. وقتی روی این بازی‌ها کلیک می‌کنید، پلی استیشن استور روی کنسول PS5 بازیکن را به سوی پلی استیشن Now هدایت می‌کند؛ در‌ حالی‌که اصلا بازی Dead or Alive 5 در اروپا روی سرویس پلی استیشن Now قرار ندارد. در این بین گیمرهایی که موفق به یافتن عناوین کنسول PS3 در پلی استیشن استور شده‌اند، هنوز نمی‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

ممکن است در ‌نهایت متوجه شویم که صرفاً وجود بازی‌ها در پلی استیشن استور با سونی بوده و دلیل دیگری نداشته است. بااین‌‌حال، نمی‌توان انکار کرد نه‌تنها چند بازی PS3 دقیقاً پس از ثبت پتنت یافت شده‌اند، بلکه جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ چند روز قبل مجدداً تأکید کرد که در بهار ۲۰۲۲ شاهد از راه رسیدن پلی استیشن پلاس سه سطحی جدید سونی با اسم رمز اسپارتاکوس خواهیم بود؛ پروژه‌ای که به ادعای شرایر، PlayStation Plus را با PlayStation Now ترکیب می‌کند و مزایای بیشتری را هم به آن‌ها می‌افزاید.

مقاله‌ی مرتبط:

بر‌ اساس گفته‌های او نخستین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس در ‌واقع همان پلی استیشن پلاس فعلی خواهد بود. سطح دوم علاوه‌بر مزایای سطح اول، فهرستی بزرگ از بازی‌ها را در‌ اختیار گیمر می‌گذارد و مانند گیم‌پس عمل می‌کند. سطح سوم یا همان بالاترین نوع اشتراک، علاوه‌‌ بر مزایای دو گزینه‌ی قبلی، چند قابلیت دیگر نیز به گیمر ارائه می‌دهد؛ امکان تجربه‌ی اینرتنتی (استریم‌محور) بسیاری از بازی‌ها، فرصت تجربه‌ی دموهای طولانی و اختصاصی از بازی‌های روز و در آخر دسترسی به آرشیوی از بازی‌های کنسول PS3، کنسول PS2، کنسول PS1 و کنسول PSP.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهر شدن ناگهانی بازی‌های PS3 در فروشگاه PS5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..